З першого питання інформувала начальник Управління Державної казначейської служби у Хмельницькому районі Марина Олійник. Вона зазначила, що у 2018 році з Державного бюджету для Хмельницького району передбачено коштів у вигляді субвенцій в сумі 30806,2 тис.грн , з них за рахунок загального фонду 28863,6 тис.грн., спеціального фонду 1942,6 тис.грн. Субвенція з державного фонду регіонального розвитку становить 14781,6 тис.грн. Дана субвенція передбачена на впровадження трьох проектів, а саме: будівництво майданчика зі штучним покриттям в с.Ружичанка на загальну суму -1811,6 тис.грн., касові видатки становлять 403,5 тис.грн. (22% до річних призначень, 39,9% до планових призначень); капітальний ремонт Іванковецького НВК на загальну суму 2970,02 тис.грн., касові видатки становлять 875,4 тис.грн., 29,5% до річних призначень, 76,6% до планових призначень; будівництво дитячого садочка в с.Давидківці на загальну суму у 2018 р. -10млн.грн., з загальної суми будівництва 13млн.513,5 тис.грн. з врахуванням коштів сільської громади в розмірі 10%, (1351,3 тис.грн). Всі послуги щодо освоєння коштів проводить по даному об’єкту Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника». Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій передбачена в сумі 1232,0 тис.грн. Використання на 25.09.2018 року становить 172,0 тис.грн. Ця субвенція передбачена на впровадження таких проектів, а саме: капітальний ремонт Пироговецької ЗОШ І-ІІІст. 228,5 тис.грн. з них касові видатки 172,0 тис.грн.; заміна вікон Давидковецької ЗОШ І-ІІІст. видатки в сумі 200,0 тис.грн. передбачені у листопаді –грудні поточного року; будівництво артезіанської свердловини у с.Малашівці видатки у сумі 200,0 тис.грн. передбачені на жовтень місяць поточного року; реконструкція Шаровечківської ЗОШ І-ІІІ ст. видатки в сумі 250.0 тис.грн. не проводяться в зв’язку передачою об’єкта на сільську раду, та перекладання договорів між підрядниками; капітальний ремонт вуличного освітлення у с.Малиничі у сумі 141,0 тис.грн. роботи передбачені на листопад –грудень поточного року; капітальний ремонт вуличного освітлення у с.Бережанка у сумі 212,5 тис.грн., з державного бюджету надійшло 108,0тис.грн., роботи не розпочаті. Єдиним питанням щодо використання коштів даної субвенції наданий час залишається використання коштів на реконструкцію Шаровечківської ЗОШ І-ІІІ ст., та початок робіт з освоєння коштів з капітального ремонту вуличного освітлення у с.Бережанка. (50,8% передбачених коштів перераховані селищній раді). Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ передбачена у сумі 14млн.792.6тис.грн., з них місцевим бюджетам об’єднаним територіальних громад надійшло 9млн.864тис.грн., касові видатки становлять 3784,1 тис.грн., що становить 25,6% до річних призначень, та 38,4% до планових призначень на зазначений період. Співдоповідачі, серед яких Чорноострівський селищний голова Митайхло Дзісь, заступник Лісовогринівецького сільського голови Олег Рудик та Олешинський сільський голова Віталій Осядлий доповіли про проведено роботу в ОТГ щодо освоєння у 2018 році коштів Державного фонду регіонального розвитку та коштів державного бюджету, передбачених на реалізацію інвестиційних проектів соціально-економічного розвитку. Підсумовуючи перше питання голова райдержадміністрації Леся Коменда зауважила, що держава вже три роки поспіль виділяє кошти на розвиток об’єднаних територіальних громад та реалізацію проектів за кошти ДФРР. За рахунок цих коштів об’єднані територіальні громади отримали фінансове забезпечення для: розробки проектної, містобудівної та планувальної документації; нового будівництва, ремонту вулиць, доріг, мостів, об’єктів водопостачання і водовідведення, об’єктів поводження з відходами; рекультивації територій сміттєзвалищ; закупівлі шкільних автобусів, пожежної і спеціальної рятувальної техніки, пожежно-рятувального оснащення, спеціалізованих санітарних транспортних засобів для лікувальних закладів тощо. «Реалізація громадами цих проектів посилює довіру громадян до впровадження реформи децентралізації та підвищує соціальні стандарти життя мешканців об’єднаної громади. Тому є просто неприпустимим проявити безгосподарність і допустити повернення коштів до державного бюджету!», -наголосила голова адміністрації. «Не нехтуйте досить вагомою фінансовою допомогою з боку держави, адже ваші громади ще не настільки фінансово зміцнілі, щоб задовольнятися виключно коштами місцевого бюджету. Нагадую, що ви особисто несете відповідальність перед своїми громадами за те, щоб максимально ефективно використати можливості, надані вам державою!» -сказала Леся Коменда. Заступник начальника управління – начальник фінансового відділу, головний бухгалтер управління соціального захисту населення адміністрації Оксана Москалюк доповіла про легалізацію зайнятості, оплату праці та забезпечення виплати мінімальної заробітної плати. За розрахунковими даними рівень середньої заробітної плати на підприємствах Хмельницького району у серпні 2018 року становить 8741,2 грн., що на 1983,9 грн. більше порівняно із відповідним періодом минулого року (6757,3 грн.) та на 105,20 грн. більше ніж у липні 2018 року (8636,0 грн.). Індекс реальної заробітної плати по Хмельницькому району у серпні 2018 року до липня 2018 року становить 101,2 % та до серпня 2017 року – 129,4%. Рівень середньої заробітної плати у серпні 2018 року на підприємствах галузі сільського, лісового господарства складає 15061,3 грн., будівництва – 9995,7 грн., транспорту – 9989,5 грн., торгівлі – 5688,3 грн. Станом на 01.09.2018 року за оперативними моніторинговими даними заборгованість із заробітної плати на підприємствах кола статистичного спостереження Хмельницького району відсутня. Протягом січня-серпня 2018 року проведено 9 засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та 9 засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, на яких розглядалися питання підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, у фізичних осіб-підприємців району, на які запрошено та заслухано 292 керівників підприємств різних форм власності, що виплачували заробітну плату менше законодавчо встановленого рівня. Даним керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям району вручено інформаційні матеріали "пам’ятка працівника”, в якій чітко зазначено права працюючого та обов’язки керівника підприємства і відповідальності перед законом. За результатами проведеної роботи зберігається тенденція до підвищення рівня заробітної плати. Так, з початку року підвищено рівень середньої заробітної плати у 86 суб’єктів підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників. Протягом січня-серпня 2018 року ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області, районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та Олешинською сільською радою було проведено 39 обстежень з метою легалізації виплати заробітної плати у фізичних осіб-підприємців. За результатами обстежень виявлено 6 нелегально працюючих осіб, які працювали без оформлення трудових відносин. З початку 2018 року в Хмельницькому районі створено 354 та ліквідовано 143 робочих місця (за даними Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області). З цього ж питання як співдоповідач виступив начальник відділу адміністрування податків та зборів фізичних осіб ДПІ у м. Хмельницькому ГУ Державної фіскальної служби України у Хмельницькій області Володимир Мороз. Голова райдержадміністрації Леся Коменда звернула увагу присутніх на те, що працівник, який не оформлений офіційно і одержує гроші „в конвертах” ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, а також зменшує надходження до бюджетів усіх рівнів та державних соціальних фондів. «Я неодноразово наголошувала сільським головам і говорю про це знову: ви повинні активніше проводити роботу по виявленню на ваших територіях «мінімізаторів». Вони мають пам'ятати, що використання нелегальної робочої сили, неоформлення трудових відносин або несвоєчасна реєстрація трудових відносин з найманим працівником, виплата заробітної плати нижче мінімального рівня, встановленого державою - це порушення трудового законодавства, яке передбачає адміністративну, фінансову та кримінальну відповідальність... Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає!» - зазначила Леся Мирославівна. Також члени колегії затвердили план роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2018 року.
|