З першого питання порядку денного доповідала начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Надія Гулько. Вона зазначила, що за розрахунковими даними рівень середньої заробітної плати на підприємствах Хмельницького району у жовтні 2019 року становить 10301,4 грн, що на 1542,6 грн більше порівняно із відповідним періодом минулого року (8758,8 грн) та на 743,3 грн більше, ніж у вересні 2019 року (9554,1 грн). Індекс реальної заробітної плати по Хмельницькому району у жовтні 2019 року до вересня 2019 року становить 107,82 % та до жовтня 2018 року – 117,6 %. Рівень середньої заробітної плати у Хмельницькому районі у жовтні 2019 року становить 115,1 % до середньообласного рівня (8943 грн) та 96,0 % до рівня по Україні (10727 грн). Рівень середньої заробітної плати у жовтні 2019 року на підприємствах галузі сільського, лісового господарства складає 19052,3 грн, промисловості – 6777,0 грн, будівництва – 4639,3 грн, транспорту – 7508,3 грн. Станом на 25.11.2019 року за оперативними моніторинговими даними заборгованість із заробітної плати на підприємствах основного кола статистичного спостереження Хмельницького району відсутня. З початку 2019 року проведено 13 спільних виїзних засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, на яких розглядалися питання підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, у фізичних осіб-підприємців району, які здійснюють свою діяльність на території відповідних сільських рад. Запрошено та заслухано 107 керівників підприємств різних форм власності, що виплачували заробітну плату менше законодавчо встановленого рівня. Даним керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям району вручено інформаційні матеріали «пам’ятка працівника», в якій чітко зазначено права працюючого та обов’язки керівника підприємства і відповідальності перед законом. За результатами проведеної роботи зберігається тенденція до підвищення рівня заробітної плати. Так, з початку року підвищено рівень середньої заробітної плати у 51 суб’єкта підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників. Серед причин виплати заробітної плати нижче законодавчо-встановленого мінімуму є: сезонний характер виробництва, неповна зайнятість працівників, відпустка без збереження заробітної плати, основна щорічна відпустка та лікарняні листи. З початку 2019 року ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області та районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення було проведено 45 обстежень з метою легалізації виплати заробітної плати у фізичних осіб-підприємців. За результатами обстежень нелегально працюючих осіб, які працювали без оформлення трудових відносин не виявлено. У Хмельницькому районі станом на 01.09.2019 року за даними ГУ ПФУ у Хмельницькій області створено 420 нових робочих місць, ліквідовано - 221. З метою підвищення рівня середньої заробітної плати на підприємствах району, із врахуванням інформації Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області направлено листи головам селищної, сільських рад щодо проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед керівників підприємств, фізичних осіб-підприємців району щодо необхідності забезпечення мінімальних гарантій в оплаті праці та поступового підвищення рівня середньої заробітної плати відповідно до встановленого законодавством мінімуму. Дані питання знаходиться на постійному контролі районної державної адміністрації та проводиться відповідна робота, в межах наданих повноважень щодо забезпечення виконання мінімальних гарантій в оплаті праці. По другому та третьому питаннях порядку денного інформувала начальник управління фінансів райдержадміністрації Неоніла Конопко. Неоніла Станіславівна зазначила, що внесення змін до районного бюджету на 2019 рік обумовлено перерозподілом невикористаних коштів між головними розпорядниками коштів районного бюджету та додаткових виділених коштів за рахунок коштів ОТГ та субвенції з обласного бюджету. Щодо проекту районного бюджету на 2020 рік, то прогноз доходів районного бюджету на 2020 рік обраховано в сумі 29 844,4 тис. грн.. , у тому числі сума доходів: загального фонду – 28 914,8 тис. грн; спеціального фонду – 929,6 тис. гривень. Прогнозні показники доходів загального фонду районного бюджету на 2020 рік, у порівнянні із очікуваними надходженями 2019 у співставних умовах до 2020 року, збільшено на 2 611,5 тис. грн або на 10 %. Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб по районному бюджету на 2020 рік, розраховані в сумі – 27 981,5 тис. грн, що на 2 853,9 тис. грн або на 11,4 відсотки більше очікуваного показника 2019 року у співставних умовах до 2020 року. Прогнозні показники плати за надання адміністративних послуг розраховані виходячи з фактичних надходжень за 10 місяців 2019 року та очікуваних надходжень за 2019 рік. На 2020 рік прогнозні показники плати за надання адміністративних послуг становлять 663,3 тис. грн. Прогнозні показники рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів розраховані виходячи з фактичних надходжень за 10 місяців 2019 року та очікуваних надходжень за 2019 рік. Показники рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів до районного бюджету на 2020 рік складають 270,0 тис. грн. Прогнозні показники доходів спеціального фонду районного бюджету на 2020 рік, у порівнянні із затвердженими показниками на 2019 рік (без врахування ЦРЛ), збільшено на 58,9 тис. грн або на 6,8 % та становлять 929,6 тис. гривень. Основним платежем спеціального фонду районного бюджету є власні надходження бюджетних установ. Прогнозна сума власних надходжень на 2020 рік становить 929,6 тис. грн, що на 419,3 тис. грн менше очікуваних надходжень 2019 року, таке зменшення зумовлене тим, що благодійні внески, гранти та дарунки не мають постійного характеру, а тому не можуть бути зпрогнозованими. Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2019 рік визначено у сумі 76531,5 тис. грн, з них обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 75579,2 тис. грн та видатків спеціального фонду бюджету – 952,3 тис. грн. На утримання закладів освіти в проекті районного бюджету на 2020 рік передбачені видатки в сумі 41910,8 тис. грн, з них по: загальному фонду – 41018,5 тис. грн; спеціальному фонду – 892,3 тис. грн. По загальноосвітніх закладах із загальної суми видатків 37376,1 тис. грн врахованих в проекті рішення, розрахунковий фонд заробітної плати працівників обчислений в сумі 25832,3 тис. грн (КЕКВ 2110). Видатки на харчування учнів 1-У класів та пільгових категорій дітей передбачені в сумі 1191,4 тис. грн із розрахунку 16 грн 00 коп. на один день харчування одного учня. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв обчислені, виходячи із очікуваного фактичного споживання натуральних показників в 2019 році, діючих тарифів на енергоносії та з врахуванням прогнозного їх росту у 2020 році, в сумі 3361,8 тис. грн. Інші видатки передбачені в сумі 1307,5 тис. грн. На утримання позашкільної освіти передбачено 844,0 тис. грн, в тому числі 472,8 тис. грн за рахунок субвенцій ОТГ. На утримання інших закладів освіти передбачено 1820,0 тис. грн. На утримання закладів охорони здоров’я, що фінансуються з районного бюджету на 2020 рік по загальному фонду передбачені видатки в сумі 10792,1 тис. грн. Обсяг видатків на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів в районного бюджету визначено в сумі 350,0 тис. грн. Вартість медикаментів на один ліжко-день передбачена – в сумі 20 грн 00 коп. На харчування хворих стаціонару видатки обраховані в сумі 332,6 тис.грн., із розрахунку 19 грн 88 коп. на один ліжко-день. На виплату пенсій передбачається виділити 51,0 тис. грн, на безкоштовні рецепти та пільгове зубопротезування 50,0 тис. грн. На оплату комунальних послуг і енергоносіїв передбачено 2314,2 тис. грн, що в повному обсязі забезпечує потребу в асигнуваннях на рік. На поточне утримання КНП Центр «ПМД», а саме на оплату комунальних послуг та енергоносіїв пропонується виділити 405,1 тис. грн. За рахунок цільової субвенції на цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет виділено 249,5 тис. грн. По управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації в проекті районного бюджету на 2020 рік передбачені видатки в сумі 8245,6 тис. грн, з них по: загальному фонду – 8185,6 тис. грн., спеціальному фонду – 60,0 тис. грн. Розрахунковий фонд заробітної плати працівників даної установи обчислений в сумі 4822,3 тис. грн. На соціальні програми у галузі сім’ї, молоді та дітей передбачені асигнування в сумі 500,0 тис. грн. Асигнування районного бюджету по зазначеній галузі будуть спрямовані на утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Загальна сума асигнувань по галузі «Фізична культура і спорт» на 2020 рік визначена в сумі 1060,1 тис. грн. Асигнування районного бюджету по зазначеній галузі будуть спрямовані на на утримання дитячо-юнацької спортивної школи в сумі 960,1 тис. грн та на утримання ФСТ «Колос» - 100,0 тис. грн. На поточне утримання виконавчого апарату районної ради в 2020 році пропонуються видатки в сумі 3793,0 тис. грн. За рахунок іншої субвенції з обласного бюджету з районного бюджету в 2020 році планується здійснювати наступні соціальні виплати: видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 36,835 тис. гривень; компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування в сумі 15,874 тис. гривень; пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 18,595 тис. гривень. Також члени колегії схвалили проект плану роботи районної державної адміністрації на 2020 рік та І квартал 2020 року.
|