Як повідомив доповідач, з 15 по 17 серпня проведено перевірку загальноосвітніх навчальних закладів району щодо готовності до нового 2017/2018 навчального року, яку здійснила спеціально утворена комісія. В ході перевірки вивчались питання комплектації учнівського контингенту, матеріально-технічне забезпечення дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-методичне забезпечення організації навчально-виховного процесу, стан готовності спортивних майданчиків, дотримання чинного законодавства з питань безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, охорони праці, впорядкування прилеглої території, оформлено акти готовності навчальних приміщень, паспорти готовності будівель навчальних закладів. Також Сергій Янчук детально розповів про проведені роботи по підготовці до нового навчального року в закладах освіти сільських рад та об’єднаних територіальних громад. Було наголошено, що на особливому контролі районної влади - забезпечення якісного харчування учнів та дотримання санітарно-гігієнічних вимог в харчоблоках і їдальнях навчальних закладів. З другого питання щодо підсумків збирання ранніх зернових та зернобобових культур по сільськогосподарських підприємствах виступив начальник відділу агропромислового розвитку адміністрації Михайло Островерха. Він зазначив, що на кінець поточного року по сільськогосподарських підприємствах району очікується ріст валового виробництва продукції на 6,4%, в тому числі рослинництва 106,5%, тваринництва – 105,9%. Планується виробити с/г продукції на суму понад 542,1 млн. грн., що в розрахунку на одну особу сільського населення становитиме 10371,5 грн (+535,7 грн. до відповідного періоду минулого року). Валовий збір зернових очікується на рівні 170,6 тис. тонн, при середній врожайності – 61 ц/га, в тому числі кукурудзи планується зібрати – 50,5 тис.тонн. Було повідомлено, що станом на 28 серпня 2017 року завершено збирання ранніх зернових та зернобобових культур, а також озимого ріпаку. З площі 23,3 тис.га зернових намолочено понад 130,8 тис.тонн збіжжя, при середній урожайності 58,6 ц/га (+2,8 ц/га). В тому числі з площі 15,4 тис.га намолочено 92,8 тис.тонн озимої пшениці при урожайності 60 ц/га (+3,1 ц/га до минулого року), з площі 1,6 тис.га, намолочено 8,7 тис.тонн озимого ячменю при урожайності 54,1 ц/га (+4,1 ц/га), ярого ячменю 19,9 тис.тонн з площі 3,4 тис.га при урожайності 59 ц/га (+5,4 ц/га). Крім того з площі 997 га намолочено 3 тис.тонн озимого ріпаку, при урожайності 31 ц/га (+1 ц/га). Як наголошувалось, усі сільськогосподарські підприємства району без виключення продемонстрували організованість в ході жнивної кампанії, і як результат – кращий урожай за останні 3 роки. Господарства району усіх форм власності продовжують збирати урожай, зокрема на сьогоднішній день гречки обмолочено 300 га при урожайності 14 ц/га. В господарствах населення збирають овочеві культури. З площі 3,1 тис.га накопано 55,8 тис. тонн картоплі при урожайності 180 ц/га, крім того з площі 450 га зібрано 7,2 тис.тонн овочів при урожайності 160 ц/га. На черзі збирання соняшнику на площі 8,1 тис.га (+ 1,4 тис.га до минулого року), сої - 15,9 тис. га (+3,2 тис.га), кукурудзи на зерно - 8,5 тис. га (+970 га до минулого року) та 3 тис. га цукрових буряків. Під урожай 2018 року по всіх категоріях господарств району планується посіяти понад 16,8 тис.га озимих зернових, в тому числі озимої пшениці – 15,5 тис.га, озимого ячменю 1,3 тис. га. Крім того ріпаку планується – 2,2 тис.га. Проводяться роботи з підготовки ґрунту під посів озимих культур урожаю 2018 року. Про стан виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 року доповіла присутнім головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та будівництва райдержадміністрації Анастасія Борболюк. Було повідомлено, що рівень підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери станом на кінець серпня 2017 року в Хмельницькому районі становить 80 і більше відсотків, що відповідає плановим показникам відповідно до факсограми, надісланої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.05.2017 року №7/9-4796. До початку опалювального сезону 2017-2018 років підготовлено 100 % житлового фонду комунальної форми власності з оформленням відповідних актів і паспортів готовності на багатоквартирні будинки. Особлива увага приділяється підготовці до опалювального сезону шкіл, дитячих садочків, закладів медицини. В районі нараховується 38 садочків, 42 школи. Вищезазначені заклади готові на 100 %, укладені договори на постачання газу в бюджетні установи. Проводились і проводяться різні роботи по економії природного газу, зокрема, заміна вікон, дверей, утеплення стелі і підлоги, утеплення фасадів, заміна дахів в окремих закладах освіти, культури та охорони здоров’я об’єднаних територіальних громад та сільських рад. Так, станом на кінець поточного місяця у 13 окремих сільських радах Хмельницького району виконано наступні роботи: заміна вікон – 48 од. (клуб с. Калинівка – 5 од., будинок культури с. Мацьківці – 1 од., бібліотека с. Мацьківці – 1 од., Мацьковецька ЗОШ – 4 од., Пироговецька ЗОШ – 18 шт., Шумовецька ЗОШ – 2 шт., Водичківська ЗОШ – 5 шт., Пархомовецька ЗОШ – 2 шт., адмінбудівля с. Водички – 10 од.); заміна дверей – адмінбудівля с. Водички - 1 од.; утеплення (матеріали) клубу с. Бахматівці; утеплення ДНЗ с. Іванківці. Також протягом серпня 2017 року здійснюється утеплення фасаду Малиницького НВК, загальна вартість, в ІІІ кварталі поточного року передбачено проведення капітального ремонту (заміни даху) Малиницького НВК. Крім цього, Анастасія Борболюк розповіла про підготовку дорожньо-мостового господарства. Співдоповідачі з третього питання головний лікар Центральної районної лікарні Олександр Костюк та головний лікар Центру «ПМСД» Леонід Коцюба проінформували про готовність закладів охорони здоров’я району до опалювального сезону. На засіданні колегії розглянули й питання щодо стану організації роботи центру надання адміністративних послуг Хмельницької районної державної адміністрації, з якого доповіла начальник відділу з організації діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації Тетяна Мадера. Вона повідомила, що через Центр надається 143 адмінпослуги, з них 34 адмінпослуги дозвільного характеру. Розроблено та затверджено інформаційні, технологічні картки адміністративних послуг. Станом на 10.08.2017 року Центром було надано 2998 адміністративних послуг, з яких левова частка стосувалась земельних, питань міграційної служби, реєстрації речового права та реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В середньому в місяць надається 428 послуг. Центром надання адміністративних послуг при райдержадміністрації налаштовано співпрацю з 18-ма суб’єктами надання адміністративних послуг. Стосовно організації діяльності надання адміністративних послуг територіальними громадами та сільськими радами, то на виконання вимог Закону України від 26.11.2015 № 834 – VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в частині прийняття повноважень з речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з чотирьох територіальних громад попрацювали лише дві: це Лісовогринівецька сільська рада та Чорноострівська селищна рада. Розсошанська та Гвардійська сільські ради планують введення посад реєстраторів у 2018 році. Щодо організації роботи сільських рад з напрямку державної реєстрації права власності, то державними реєстраторами за період роботи 2016-2017 років Шаровечківської с/р надано 1788 адмінпослуг на суму близько 148 тис. 600 грн., Олешинської с/р надано 2500 адмінпослуг на суму близько 387 тис. 00 грн. З інформацією про здійснення виконавчим комітетом Олешинської сільської ради окремих делегованих повноважень органів виконавчої влади виступили заступник голови райдержадміністрації Сергій Янчук та Олешинський сільський голова Віталій Осядлий. Зокрема, йшлося про виконання бюджету Олешинської сільської ради на 2017 рік, роботу місцевих закладів освіти, культури, охорони здоров’я та інших закладів соціальної сфери. Останнім питанням порядку денного було «Про стан виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації у І півріччі 2017 року». Роботу керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації щодо забезпечення належного рівня підготовки документів, зміцнення виконавської дисципліни, фактичного виконання документів органів влади вищого рівня визнано задовільною. За результатами розгляду питань, які виносились на розгляд колегії, було прийнято протокольні доручення, протокольне рішення та розпорядження.
|