Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Новини казначейської служби » Інформація щодо впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Липень 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Інформація щодо впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»

   Розділ: Новини казначейської служби | 1-07-2016, 09:40 |

  Відповідно до п.1.3 Порядку казначейського обслуговування  державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 №1407 та п.1.2 Порядку  реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 та з метою покращення казначейського обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів Державною казначейською службою України прийнято рішення щодо повномасштабного впровадження  у 2015 році Системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».

  Програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних.

  Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

  Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа.

  Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо.

  Для початку робіт з підключення клієнтів до Системи дистанційного обслуговування (СДО) необхідно здійснити наступні заходи:

1) заповнити в електронному вигляді анкети для підключення до СДО;

2) укласти договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство»;

  Шаблони анкети для підключення до СДО та проект типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному порталі (http://www.treasury.gov.ua/main/uk/index) Казначейства України в розділі «Електронні сервіси».

  За детальною інформацією звертатися до управління Державної казначейської служби України у Хмельницькому районі Хмельницької області за адресою м. Хмельницький, пров. Кам’янецький, 4 або за № телефону(0382)726389

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 1364 |    
Інші новини по темі:
  • Щодо дистанційного обслуговування клієнтів
  • Управління Державної казначейської служби України у Хмельницькому районі Хм ...
  • Оголошення щодо зміни реквізитів бюджетних рахунків для зарахування податк ...
  • Оголошення щодо зміни реквізитів бюджетних рахунків для зарахування податк ...
  • Впровадження нової технології обслуговування громадян та централізованої с ...
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт