DataLife Engine > Новини казначейської служби > Інформація щодо впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»

Інформація щодо впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»


1-07-2016, 09:40. Разместил: admin

  Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

  Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа.

  Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо.

  Для початку робіт з підключення клієнтів до Системи дистанційного обслуговування (СДО) необхідно здійснити наступні заходи:

1) заповнити в електронному вигляді анкети для підключення до СДО;

2) укласти договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство»;

  Шаблони анкети для підключення до СДО та проект типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному порталі (http://www.treasury.gov.ua/main/uk/index) Казначейства України в розділі «Електронні сервіси».

  За детальною інформацією звертатися до управління Державної казначейської служби України у Хмельницькому районі Хмельницької області за адресою м. Хмельницький, пров. Кам’янецький, 4 або за № телефону(0382)726389


Вернуться назад