Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Формування місцевих бюджетів: вимоги законодавства, проблемні питання та шляхи їх вирішення
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Квітень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Формування місцевих бюджетів: вимоги законодавства, проблемні питання та шляхи їх вирішення

   Розділ: --- | 10-04-2019, 08:33 |

Формування місцевих бюджетів: вимоги законодавства, проблемні питання та шляхи їх вирішенняЕксперти Ресурсного центру з питань фінансової децентралізації підготували свіжу аналітику, яка стане у нагоді фахівцям структурних підрозділів органів влади, до повноважень яких належать питання формування та виконання відповідних бюджетів.

Серед стадій бюджетного процесу слід виокремити процес складання бюджетів, який включає в себе цілий спектр організаційних процедур та заходів, пов’язаних із підготовкою юридичного документу, за яким упродовж року здійснюється фінансування закладів, установ, організацій бюджетної сфери, а також програм соціального та економічного розвитку відповідної території. Від того наскільки якісно сформовано бюджет, наскільки реалістичними є його показники в значній мірі залежить рівень життєзабезпечення громади та її розвиток. 

У запропонованому дослідженні здійснено огляд основних аспектів, що стосуються формування місцевих бюджетів, проаналізовано повноваження органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у цьому процесі, окремо розглянуто основні законодавчі норми щодо запровадження середньострокового бюджетного планування.

У контексті процесу формування та затвердження місцевих бюджетів закцентовано увагу на окремих проблемних питаннях, які при цьому виникають, та запропоновано шляхи їх вирішення. Також визначено першочергові завдання, вирішення яких надасть змогу покращити ефективність бюджетного процесу та підвищити рівень прогнозованості бюджетних показників.

Приємного вивчення та хай матеріали стануть вам у нагоді.

Аналітична записка "ФОРМУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ: ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА, ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ". 

Джерело: УАРОР

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 942 |    
Інші новини по темі:
  • Бюджетний процес 2019: експерти показали зміни у формуванні та виконанні мі ...
  • Показники місцевих бюджетів зроблять відкритими?
  • Все про «Бюджетний процес» для місцевих бюджетів
  • Питання формування місцевих бюджетів обговорили на нараді
  • «Якість планування місцевих бюджетів бажає кращого», — В. Венцель
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт