Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Прискорення децентралізаційних процесів в Україні залежить від рівня їх законодавчого забезпечення
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Березень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Прискорення децентралізаційних процесів в Україні залежить від рівня їх законодавчого забезпечення

   Розділ: --- | 25-03-2019, 10:04 |

Прискорення децентралізаційних процесів в Україні залежить від рівня їх законодавчого забезпеченняПрискорення децентралізаційних процесів в Україні залежить від рівня їх законодавчого забезпечення.

Про це зазначив Президент УАРОР, Голова Харківської обласної ради Сергій Чернов під час Круглого столу «Моделювання спроможного районного рівня: набутий досвід та перспективи».

Останнім часом Верховною Радою України за ініціативи Президента України та Кабінету Міністрів України прийнято низку законопроектів щодо децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування, зазначає Сергій Чернов. 

Разом із тим, за його словами, для успішного продовження реформ потрібно прискорити прийняття пакету законопроектів, спрямованих на реалізацію реформи адміністративно-територіального устрою на новій територіальній основі, визначення на законодавчому рівні переліку повноважень місцевих рад та їх виконавчих органів регіонального, субрегіонального та базового рівнів тощо, що натепер знаходяться у Верховній Раді України та прийняття яких не потребує внесення змін до Конституції України, а саме:

  1. «Про засади адміністративно-територіального устрою» (реєстр. № 8051 від 22.02.2018).
  2. «Про порядок утворення, ліквідації районів, встановлення і зміни їх меж» (реєстр. № 6636 від 22.06.2017);
  3. «Про утворення, реорганізацію і ліквідацію, найменування і перейменування місцевих державних адміністрацій» (реєстр. № 6641 від 23.06.2017).
  4. «Про службу в органах місцевого самоврядування» (реєстр. № 8369 від 17.05.2018).
  5. «Про передачу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад» (реєстр. №7363, 7363-1, 7363-2, із урахуванням положень розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 № 60-р).
  6. «Про внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”» (реєстр. № 6403 від 21.04.2017).
  7. «Про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».

Потрібно також підготувати у новій редакції проект Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». З часу прийняття у 1997 році до цього правового акту внесено понад тисячу правок 120 законами та сімома рішеннями Конституційного суду.

«Водночас варто зауважити, що подальша успішна реалізація реформ із децентралізації неможлива без внесення змін до Конституції України. У відповідному законопроекті доцільно передбачити, з-поміж іншого: запровадження в Україні інституту префектів, утворення виконавчих органів місцевих рад регіонального та субрегіонального рівнів та розмежування повноважень органів місцевого самоврядування всіх рівнів у відповідності з вимогами Європейської хартії місцевого самоврядування, — поінформував голова обласної ради у ході круглого столу. — Разом з тим, можна прогнозувати, що у процесі укрупнення районів виникатимуть питання, що потребуватимуть вирішення як на законодавчому рівні, так і за допомогою інших нормативних актів, які стосуватимуться розподілу повноважень, бюджетного забезпечення та іншого». 

Джерело: УАРОР

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 855 |    
Інші новини по темі:
  • Зубко назвав першочергові закони нового етапу децентралізації
  • Першочергові завдання із подальшого впровадження реформи децентралізації вл ...
  • У Верховній Раді відбулося урочисте засідання з нагоди Дня місцевого самовр ...
  • Уряд направив до парламенту законопроекти, які розмежовують повноваження ви ...
  • Розмежування повноважень: на розгляд Уряду направлені важливі законопроекти
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт