Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Від кого і від чого залежить вчасне завершення децентралізації
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Січень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Від кого і від чого залежить вчасне завершення децентралізації

   Розділ: --- | 8-01-2019, 09:08 |

Від кого і від чого залежить вчасне завершення децентралізації«Не може довго тривати так, коли в одних громадах є розвиток, інвестиції, а в інших немає. В ОТГ за рахунок власних ресурсів і державної підтримки через субвенції є можливість покращити якість послуг, покращити інфраструктуру, освітні, медичні послуги, тоді як в інших пасивних громадах ситуація законсервувалася і ніякі позитивні зміни не відбуваються. З точки зору держави, враховуючи те, що в таких громадах немає ініціативної місцевої влади, яка піклується про інтереси людей, а не свої власні, держава повинна прийняти адміністративне рішення і сформувати нові громади, опираючись на суто прагматичні розрахунки та відповідні перспективні плани. Це дасть змогу жителям громад самостійно сформувати (обрати) нову місцеву владу, отримати податкові ресурси і розпочати розвиватися в однакових правових умовах, починаючи зразу ж після чергових місцевих виборів, що мають відбутися у 2020 році», - сказав в інтерв’ю Укрінформу перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ В’ячеслав Негода.

Він зазначив, що процес добровільного об’єднання не може тривати вічно.

За його словами, щоб вчасно завершити реформу, у 2019 році Верховна Рада має прийняти низку важливих законів. Найперший - закон про засади адміністративно-територіального устрою (№ 8051 від 22.02.2018).

«Україна, мабуть, єдина на європейському просторі не має чітко визначеної процедури вирішення питань адміністративно-територіального устрою. Фактично ми користуємося ще Указом президії Верховного Ради УРСР від 1981 року про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР. Але сьогодні за цим указом просто неможливо існувати. В нас давно інша держава. Тому роботи в 2019 році в цій частині дуже багато», - наголосив В’ячеслав Негода.

Також, за його словами, необхідно щоб парламент надав повноваження уряду розробляти і затверджувати адмінтерустрій на рівні громад і також подавати законопроекти, які стосуються районного поділу.

В переліку важливих - депутатський законопроект про внесення змін до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" (щодо перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, областей (№ 9441 від 21.12.2018)).  Серед першочергових також законопроекти «Про службу в органах місцевого самоврядування» (№8369) та «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (№ 6403).

Інший пакет законопроектів, які ще потрібно розробити - це нові редакції законів про місцеве самоврядування, про місцеві державні адміністрації, про місцеві вибори.

«В цих законах необхідно чітко розмежувати повноваження між всіма рівнями органів місцевого самоврядування, а також розмежувати повноваження між місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Часто виникають питання про майбутнє районних рад. Маємо розуміти, якщо, наприклад, не будуть сформульовані конкретні самоврядні повноваження, які можуть виконуватися лише (і тільки) на субрегіональному рівні, доцільність райрад опиниться під великим сумнівом. Не можуть утворюватися органи влади без відповідної компетенції», - сказав перший заступник Міністра. 

Джерело інформації — портал Децентралізація влади. 

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 820 |    
Інші новини по темі:
  • До місцевих виборів маємо чітко розмежувати повноваження між державними орг ...
  • Уряд направив до парламенту законопроекти, які розмежовують повноваження ви ...
  • Зубко назвав першочергові закони нового етапу децентралізації
  • 600 днів до нового адміністративно-територіального устрою країни: що за цей ...
  • Децентралізація: 5 законів лютого (+інфографіка)
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт