Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Фінансування райрад: Мінрегіон вкотре направив пропозиції Міністерству фінансів
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Серпень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Фінансування райрад: Мінрегіон вкотре направив пропозиції Міністерству фінансів

   Розділ: --- | 30-08-2021, 10:52 |

Фінансування райрад: Мінрегіон вкотре направив пропозиції Міністерству фінансівМіністерство розвитку громад та територій вкотре звернулося до Міністерства фінансів з пропозиціями врегулювати питання фінансового забезпечення діяльності районних рад для здійснення ними своїх повноважень, закріплених в Конституції України та базовому законодавстві.

Подібні звернення Мінрегіон направляв як в минулому році, так і у лютому та квітні цього року, однак питання досі залишається невирішеним. 

Нагадаємо, у вересні 2020 року парламент прийняв зміни до Бюджетного кодексу (законопроект 3614, за який проголосували 320 народних депутатів) відповідно до яких районний рівень був вилучений із системи фінансування, бюджетні кошти з районного рівня з 1 січня 2021 року перейшли громадам.

В офіційному листі відомства, адресованому Мінфіну, пропонується розглянути два варіанти фінансового забезпечення районних рад.

«Як варіант, ми пропонуємо передбачити в державному бюджеті дотації на утримання управлінського апарату райрад та на комунальні платежі у сумі 0,5 млрд грн. Обґрунтування ми виклали в листі Мінфіну. І ще один можливий варіант - утримання районних рад за рахунок субвенції з державного бюджету на забезпечення окремих видатків районних рад, спрямованих на виконання їх повноважень, розпорядником якої може бути Мінрегіон. Який би з двох варіантів не обрали, чи можливо Мінфін з відповідною асоціацією запропонують третій, важливо це вирішити в процесі підготовки проекту Державного бюджету на 2022 рік, в якому необхідно передбачити фінансування районних рад», - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода.

Експерт з фінансових питань Офісу підтримки реформи децентралізації при Мінрегіоні Ігор Онищук повідомив, якщо додаткові кошти не будуть передбачені, виконання повноважень районних рад на належному рівні буде ускладнено.

«Управління на районному рівні передбачає проведення сесій районних рад, нарад, опрацювання листів, звернень громадян, утримання працівників, забезпечення їх належними умовами для роботи. Відсутність додаткових коштів на оплату праці, комунальних послуг та енергоносіїв спричинить виникнення заборгованості по виплаті заробітної плати, за оплату комунальних послуг та, як наслідок, збільшиться ризик зростання соціальної напруги, відключення будинків та споруд від мереж тепло та водопостачання», - сказав експерт.

Він також нагадав, що на початку року Мінрегіону довелося відстоювати законну можливість районних рад використовувати вільні залишки коштів ліквідованих районів. Це регламентовано чинним законодавством.

За словами Ігоря Онищука, проведені попередні розрахунки свідчать, що орієнтовний обсяг видатків, необхідний для утримання апарату районної ради у кількості 8 осіб становить 3,9 млн грн, у тому числі на оплату праці з нарахуваннями 3 млн грн.

«Зважаючи на наявні залишки коштів загального фонду можна констатувати, що у 75 районних бюджетів (63,0 % від загальної кількості) наявні ресурси для утримання апарату районної ради у 2021 році (їхні залишки загального фонду перевищують 3,9 млн грн). Якщо взяти до уваги лише видатки на оплату праці, то у 82 районних бюджетах обсяг залишків перевищує 3,0 млн грн, тобто суму необхідну для виплати заробітної плати. Але це стосується цього року. Наступний рік, до рішення Мінфіну, поки під питанням», - сказав експерт.

Нагадаємо, що питання фінансування районних рад двічі на своїх засіданнях розглядав і Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (25 та 27 січня 2021 року).  Комітет направляв пропозиції до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» щодо виділення додаткової дотації на підвищення рівня фінансової забезпеченості районних бюджетів на період визначення наявних фінансових ресурсів в обсязі 459,2 млн грн. 

Джерело інформації — портал Децентралізація влади. 

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 584 |    
Інші новини по темі:
  • УАРОР надала пропозиції до Законопроєкту Про Державний бюджет України на 20 ...
  • Фінансування районних рад новоутворених районів – роз’яснення експертів
  • Резолюція XXI Всеукраїнської наради-семінару УАРОР: зміни до Конституції, п ...
  • УАРОР підтримала пропозиції до Бюджетного кодексу, що забезпечать фінансува ...
  • Віталій Кімак в Мінрегіоні: Третина районних рад України не мають кошти на ...
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт