З першого питання порядку денного доповідав начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля, з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами адміністрації Микола Вишпольський. Він зазначив, що на даний час мережа приміських автобусних маршрутів загального користування в Хмельницькому районі повністю укомплектована, широко розгалужена. В районі затверджено 50 маршрутів, на яких працює близько 100 автобусів різної пасажиромісткості. Послугами автобусного транспорту охоплено 100 % сільських населених пунктів. До транспортного обслуговування пасажирів району залучено 25 перевізників різних форм власності (з яких 18 - приватні особи-підприємці). Програмою «Про відшкодування втрат перевізникам від пільгових категорій громадян на території Хмельницького району на 2020 рік», дія якої поширюється виключно на перевізників, які здійснюють пасажирські перевезення пільгових категорій громадян маршрутами з кінцевим населеним пунктом призначення, які відносяться до Бахматовецької, Водичківської, Давидковецької, Копистинської, Малиницької, Масівецької, Пархомовецької, Пироговецької сільських рад виділено за рахунок коштів районного бюджету – 1 млн. 132,0 тис.грн. Відшкодовано втрат перевізникам від пільгового перевезення окремих категорій громадян на приміських автобусних маршрутах загального користування Хмельницького району (у тому числі ОТГ) у І кварталі 2020 року 612 тис. 556,9 грн., фактично перевезено пасажирів пільгових категорій 34 тис. 998 осіб. За оперативними моніторинговими даними заборгованість із заробітної плати на підприємствах у транспортній сфері кола статистичного спостереження Хмельницького району відсутня. За розрахунковими даними станом на 01.06.2020 року рівень середньої заробітної плати на підприємствах транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльності Хмельницького району становить 19767,1 грн., що у три рази більше порівняно із початком року (6639,6 грн.). З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Кабінетом Міністром України заборонено регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у приміському сполученні, заїзду на територію автостанцій автобусів крім перевезень легковими автомобілями. Саме це тимчасове припинення господарської діяльності у сфері пасажирських перевезеннях збільшило ріст нелегальних перевезень неліцензованими транспортними засобами. Безпечність пасажирських перевезень залишається досить актуальним питанням для Хмельницького району. Проте, на сьогодні, розв’язання цієї проблеми ще не має позитивної динаміки. Нелегальні перевезення негативно впливають на безпеку дорожнього руху, завдають шкоди законним перевізникам, населенню і державі, тому як недобросовісні перевізники не платять податки, не перевозять пасажирів пільгових категорій, не дбають про безпеку перевезень. Протягом 2019 року громадянами з приводу транспортного забезпечення було висловлено та надійшло 15 письмових звернень, більшість яких стосуються пільгових перевезень та відкриття нових автобусних маршрутів. Протягом 2020 року в райдержадміністрацію надійшло 4 скарги щодо пасажирських перевезень (збільшення плати за проїзд). Для подальшого розвитку автомобільного транспорту в Хмельницькому районі, а також для забезпечення населення якісними та безпечними пасажирськими автомобільними перевезеннями, ми зобов'язані докласти максимум зусиль для припинення нелегальних пасажирських перевезень автомобільним транспортом. З другого питання порядку денного доповідала начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Наталія Остафійчук. Вона зауважила, що на обліку служби у справах дітей Хмельницької райдержадміністрації перебуває: - 53 дитини, які опинилися в складних життєвих обставинах; - 90 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (з них: 21 дитина -сирота та 69 дітей, позбавлених батьківського піклування).
В районі забезпечено пріоритет сімейних форм влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Найпоширенішою формою сімейного виховання є опіка та піклування із збереженням родинних зв’язків, в результаті чого 67 дітей даної категорії перебувають під опікою (піклуванням), 6 дітей - у прийомних сім’ях, 9 дітей - в дитячих будинках сімейного типу, 2 дітей тимчасово влаштовані в сім'ї громадян, 1 дитина перебуває в Центрі соціально – психологічної реабілітації дітей «Щасливе дитинство», 1 дитина – в ПТУ, 3 дітей даної категорії перебувають в дитячих закладах, 1 дитина перебуває в інтернатному закладі. Протягом 2020 року 5 дітям надано статус дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та влашовано до сімейних форм виховання. В районі функціонує 2 прийомних сім’ї, у яких виховується 4 дітей, позбавлених батьківського піклування, та 2 дитячих будинки сімейного типу, в яких виховується 10 дітей - сиріт та дітей, позбаавлених батьківського піклування. Службою у справах дітей протягом поточного року організовано та проведено 5 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглядалися питання щодо доцільності позбавлення батьківських прав громадян, визначення способів участі у вихованні дітей, щодо влаштування дітей під опіку (піклування), повернення дітей на виховання в сім’ю, захисту житлових та майнових прав дітей, про продовження терміну перебування дітей в дитячих закладах, про неналежне виконання батьківських обов'язків тощо. З метою захисту прав та законних інтересів дітей в Хмельницькому районі діє «Програма соціального захисту та матеріальної підтримки дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах на 2020 рік», фінансування становить 30 000 грн. з коштів місцевого бюджету. Дані кошти використовуються на проведення районних заходів: до Дня спільних дій в інтересах дітей, на проведення новорічних та різдвяних свят, а також на проведення рейдів «Діти вулиці», «Підліток», «Неблагополучна сім’я». Службою у справах дітей Хмельницької райдержадміністрації забезпечено співпрацю з підрозділом поліції по роботі з дітьми, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, систематично проводяться цільові профілактичні рейди «Діти вулиці», «Вокзал», «Підліток», «Неблагополучна сім’я». Так, з початку 2020 року проведено 25 вищезазначених рейдів, під час яких виявлено 44 дитини, з них: 7 дітей поставлено на облік, як таких, що опинилися в складних життєвих обставинах, з рештою дітей проведено профілактично – виховну роботу. Протягом 2020 року працівниками служби у справах дітей проведено обстеження житлово-побутових умов 42 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, 52 батьків попереджено про відповідальність за ухилення від виконання батьківських обов'язків, ініційовано позбавлення батьківських прав 2 громадян. Працівниками служби у справах дітей розглянуто 128 звернень громадян, яким надано консультації з питань захисту прав і законних інтересів дітей та видано 6 розпоряджень голови райдержадміністрації щодо захисту житлових та майнових прав дітей. З наступного питання порядку денного доповідала начальник управління соціального захисту населення адміністрації Надія Гулько, яка зауважила, що за розрахунковими даними рівень середньої заробітної плати на підприємствах Хмельницького району у квітні 2020 року становить 10514,4 грн, що на 1226,2 грн більше порівняно із відповідним періодом минулого року (9288,2грн) та на 2,3 грн більше ніж у березні 2020 року(10512,1грн). Індекс реальної заробітної плати по Хмельницькому району у квітні 2020 року до березня 2020 року становить 100,02% та до квітня 2019 року – 113,2%. Рівень середньої заробітної плати у Хмельницькому районі у квітні 2020 року становить 118,3 % до середньообласного рівня (8884 грн) та 100,8 % до рівня по Україні (10430 грн). Найвищий рівень середньої заробітної плати на підприємствах галузі сільського, лісового господарства – 16004,6 грн., транспорту, складського господарства, поштової та курєрської діяльності– 19767,1 грн., найнижчий в галузі переробної промисловості – 6264,5 грн. Станом на 05.06.2020 року за оперативними моніторинговими даними заборгованість із заробітної плати на підприємствах основного кола статистичного спостереження Хмельницького району відсутня. Керівники підприємств, фізичні особи-підприємці, які виплачують заробітну плату найманим працівникам нижче мінімального розміру, заслуховуються на засіданні районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. З початку 2020 року проведено 2 спільних засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення у Бахматовецькій сільській раді(27.01.2020р) та Хмельницькій райдержадміністрації(13.02.2020р), на яких розглядалися питання підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, у фізичних осіб-підприємців району, які здійснюють свою діяльність на території відповідних сільських рад. Запрошено та заслухано 32 керівники підприємств різних форм власності, що виплачували заробітну плату менше законодавчо встановленого рівня. Даним керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям району вручено інформаційні матеріали "пам’ятка працівника”, в якій чітко зазначено права працюючого та обов’язки керівника підприємства і відповідальності перед законом. За результатами проведеної роботи зберігається тенденція до підвищення рівня заробітної плати. Так, з початку року підвищено рівень середньої заробітної плати у 16 суб’єктів підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників. Серед причин виплати заробітної плати нижче законодавчо-встановленого мінімуму є: сезонний характер виробництва, неповна зайнятість працівників, відпустка без збереження заробітної плати, основна щорічна відпустка та лікарняні листи. 49 керівникам підприємств, фізичним особам-підприємцям у яких заробітна плата працівників нижче законодавчо встановленого мінімуму в направлено рекомендовані листи з вимогою додержання виплати мінімальної заробітної плати з 01.01.2020 року в розмірі 4723 грн з дотриманням міжпосадових та міжкваліфікаційних співвідношень нарахування заробітних плат, доплат, надбавок та премій з метою недопущення зрівнялівки. З початку 2020 року районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення було проведено 80 заходів інформаційно-розяснювального характеру з метою легалізації виплати заробітної плати у фізичних осіб-підприємців. У Хмельницькому районі у березні 2020року за даними ГУ ПФУ у Хмельницькій області створено 147 нових робочих місця, ліквідовано - 70. Дані питання знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації та проводиться відповідна робота, в межах наданих повноважень щодо забезпечення виконання мінімальних гарантій в оплаті праці. Про забезпечення безперешкодного та безоплатного доступу громадян до узбережжя водних об’єктів на земельних ділянках прибережних захисних смуг для загального водокористування доповідав голова райдержадміністрації Артем Багінський. Хмельницькому районному відділенню Національної поліції доручено проінспектувати водойми на предмет встановлення навколо них огорож або інших конструкцій, які перешкоджають вільному доступу до узбережжя водних об’єктів. Копії зазначених матеріалів надавати Хмельницькій райдержадміністрації для подальшого реагування. У випадку перешкоджання водокористуванню з боку третіх осіб (в тому числі орендарів або суборендарів) поліція повинна належним чином кваліфікувати дії таких осіб та притягувати до відповідальності згідно вимог чинного законодавства, в межах повноважень. Орендарям необхідно самостійно демонтувати усі огорожі або інші конструкції, розташовані навколо орендованих водних об’єктів (у випадку наявності) до 19.06.2020 року та заборонено справляти плату за здійснення громадянами загального водокористування (в тому числі за спортивне та любительське рибальство). Порушення прав громадян на загальне водокористування - законна підстава для розірвання договору оренди земельної ділянки та (або) оренди водних об’єктів. Також органам місцевого самоврядування рекомендовано посилити охорону прав загального водокористування громадян на водоймах, які знаходяться в межах населених пунктів. Проект плану роботи районної державної адміністрації ІІІ квартал 2020 року схвалено без обговорення. Колегія пройшла у звичайному режимі, по завершенню обговорень питань Артем Олександрович подякував усім за роботу.
|