Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » «Стратити не можна помилувати». Більше не доведеться вирішувати, де ставити кому
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Липень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

«Стратити не можна помилувати». Більше не доведеться вирішувати, де ставити кому

   Розділ: --- | 6-07-2018, 12:52 |

«Стратити не можна помилувати». Більше не доведеться вирішувати, де ставити комуЯк убезпечити органи місцевого самоврядування від порушень законодавства? Особливо зараз, коли в процесі децентралізації, обсяг владних повноважень, які здійснює місцеве самоврядування, зростає. Прикладів недотримання чинного законодавства при прийнятті рішень на місцях чимало. Іноді їх усувають під тиском громадськості, через суди, іноді – рішення, прийняте з порушенням законів, продовжує бути чинним. І не важливо, як саме порушили закон – свідомо чи з необачності. Але чи має так бути у правовій державі? Як має відповісти держава тим органам місцевого самоврядування, які сьогодні працюють у новому форматі, в якому зі зростанням повноважень і ресурсів, пропорційно зросла і відповідальність, а інструменту для зниження ризиків порушень немає? Іноді голови місцевих рад говорять, що ходять по «мінному полю». Так вони характеризують ситуації, при яких не впевнені, що рішення, які приймають, не приведуть їх згодом до суду. 

Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка вже 4 роки впроваджується в Україні, є комплексною. Інакше в ній не було б сенсу. Так в один голос кажуть експерти. Тому держава, передавши і повноваження, і ресурси на місця, змушена також запропонувати механізм, який убезпечить органи місцевого самоврядування від неприємностей із законом з одного боку, з іншого – від порушень інтересів, прав і свобод громадян.

Визначити такий механізм можна тільки законом.

Саме тому тривають консультації Мінрегіону щодо підготовки законодавчого врегулювання питання забезпечення дотримання законності в діяльності органів місцевого самоврядування.   Учасниками консультацій є всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування, народні депутати України, представники експертного середовища, донорської спільноти. Сьогодні відбулася чергова зустріч сторін, на якій обговорили концепцію майбутнього законопроекту. Варто нагади, що цій зустрічі передували низка інших, зокрема у штаб-квартирі Ради Європи у Страсбурзі в квітні цього року. Ще тоді сторони обговорили та досягли згоди з більшості питань, законодавчого врегулювання яких вимагає існуюча ситуація. А за результатами сьогоднішнього зібрання сторони вже готові приступити до підготовки самого проекту закону.

«Ми вивчали досвід у цій сфері багатьох країн. Але Україна має свої особливості, тому маємо напрацювати власний механізм, з допомогою якого держава зможе забезпечити дотримання законності в діяльності органів місцевого самоврядування. Цей механізм у спрощеному варіанті має бути таким: виконавча влада і місцеве самоврядування – партнери. Бо мета, якої маємо досягти, в першу чергу полягає у мінімізації фактів порушень. Тобто сам механізм має працювати на випередження», - зазначив В’ячеслав Негода, перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва  та житлово-комунального господарства.

Експерт Анатолій Ткачук наголосив, що забезпечення дотримання законності, дасть можливість органам місцевого самоврядування зберегти повноваження. «Ті, хто порушує законодавство, ставлять під загрозу втрати певних повноважень всіма органами місцевого самоврядування. Цього допустити не можна».

На зустрічі учасники детального обговорили що має бути предметом регулювання майбутнього закону, а також його загальні засади, алгоритм забезпечення законності, заходи реагування, їх строки, порядок здійснення, а також які саме органи будуть виконувати функції із забезпечення дотримання законності в діяльності органів місцевого самоврядування. До речі, про місцеві державні адміністрації у цьому контексті не йдеться. Більше деталей стане відомо вже в процесі підготовки законопроекту, про які «Децентралізація» буде інформувати.

В’ячеслав Негода зазначив, що проект закону  до вересня місяця має бути готовим і його підготовка та обговорення буде максимально прозорим.

Він висловив вдячність Програмі Ради Європи "Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні" за сприяння у організації комунікаційної платформи з напрацювання важливого проекту закону.

Нагадаємо, Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко заявив, що розробка і прийняття необхідного закону у цій сфері дозволить швидше рухатися по імплементації реформи децентралізації.

 

Довідка

З 63 повноважень, віднесених до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад:

  • щодо 10 передбачений державний контроль (нагляд);
  • щодо 13 – контроль (нагляд) є частковим та/або не передбачає можливості припинення цим органом виявлених порушень;
  • щодо 40 – державний контроль (нагляд) відсутній.

Зі 106 власних повноважень, якими наділені виконавчі органи сільських, селищних, міських рад:

  • щодо 16 передбачений державний контроль (нагляд);
  • щодо 19 – контроль (нагляд) є частковим та/або не передбачає можливості припинення цим органом виявлених порушень;
  • щодо 71 – державний контроль (нагляд) відсутній.

Джерело інформації — потрал Децентралізація влади. 

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 927 |    
Інші новини по темі:
  • Геннадій Зубко: у Раді Європи окреслили подальшу маршрутну карту децентралі ...
  • Префект не матиме доступу до фінансів, за ним – державний нагляд і контроль ...
  • Децентралізація в Конституції: триває обговорення змін до Основного Закону
  • Зубко: регіони охоплені децентралізацією від 25% до 75%
  • До місцевих виборів маємо чітко розмежувати повноваження між державними орг ...
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт