Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » Сценарії виходу з карантину для ЦНАП
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Травень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

Сценарії виходу з карантину для ЦНАП

   Розділ: --- | 12-05-2020, 16:01 |

Сценарії виходу з карантину для ЦНАПНапередодні конференції, присвяченої стратегії виходу з карантину для ЦНАП, експерти Програми «U-LEAD з Європою»  змоделювали три сценарії «виходу ЦНАП з карантину» та деталізували кожний з них за ключовими аспектами роботи ЦНАП:

- персонал,

- перелік послуг та споживачі,

- прийом громадян та інфраструктура,

- процедури і правила,

-комунікація та фінансування. 

Всі поради дивіться на сайті: tsnap.ulead.org.ua/exit
Проєкт стратегії виходу з карантину для ЦНАП: https://tinyurl.com/y6v2xubg

Вихідною позицією при розробці проєкту є те, що за загальним правилом, держава/органи місцевого самоврядування (ОМС) повинні завжди намагатися зберігати доступ до усіх адміністративних послуг або принаймні до найширшого їх переліку. Адже від можливості отримання адмінпослуг залежить реалізація багатьох прав і свобод громадян, виконання їх обов’язків, а також ведення бізнесу.

Електронні канали надання адмінпослуг можуть суттєво мінімізувати ризики. Але у короткостроковій перспективі завдання електронізації адмінпослуг та переважного задоволення попиту онлайн ще не можуть бути реалізовані. Тому фізичний доступ до адмінпослуг має бути також забезпечений.

Можливо більшість пропозицій, викладених у цьому документі, будуть актуальні насамперед для великих міст, а також громад, які зазнали суттєвого впливу пандемії. Їх використання залежить від епідеміологічної ситуації у конкретний громаді та рішень компетентних органів. 

Джерело інформації — портал Децентралізація влади. 

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 1165 |    
Інші новини по темі:
  • 10 кроків до створення належного ЦНАП в громаді (інфографіка)
  • До 600 ЦНАП отримають підтримку в рамках Програми «U-LEAD з Європою»
  • Маємо розширити повноваження і можливості громад з надання адміністративних ...
  • Яку допомогу у створенні ЦНАП отримають громади від Програми "U-LEAD з Євр ...
  • Мінрегіон і Мінцифра обговорили питання децентралізації повноважень у сфері ...
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт