Завантаження. Будь ласка, зачекайте...

Logotype
mail
home
Головна сторінка » УАРОР сформулювала пропозиції до Державного бюджету на 2020 рік
Керівництво
Виконавчий апарат
Паспорт району
Регламент Районної Ради
Депутатський корпус
Депутатські фракції
Депутатські групи
Постійні комісії
Президія районної ради
Проєкти рішень сесії
Рішення Районної Ради
Територіальні громади району
Об'єкти спільної власності
Казначейська служба інформує
Пенсійний фонд інформує
Нормативно-законодавча база
Звернення депутатів
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Очищення влади
Регуляторна політика
Оголошення
Вакансії
Телефонний довідник
Зворотній зв'язок


Карта Хмельницького Району

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Наша адреса
29018, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-00-13
факс: (0382) 67-00-13
e-mail: kmrayrada@ukr.net
сайт: rayrada.km.ua
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер:
8:30 - 17:00
п’ятниця: 8:30 - 15:45
перерва: 13:00 - 13:15
вихідні: субота, неділя
Погода
Погода у Хмельницькому

волог.:

тиск:

вітер:

Погода у Кременчуці Погода у Мелітополі 
Архів сайта
Квітень 2025 (1)
Січень 2025 (1)
Грудень 2024 (2)
Серпень 2024 (1)
Травень 2024 (4)
Березень 2024 (1)
Лютий 2024 (7)
Грудень 2023 (4)
Травень 2023 (2)
Квітень 2023 (11)
Березень 2023 (14)
Лютий 2023 (8)
Січень 2023 (5)
Грудень 2022 (12)
Листопад 2022 (5)
Вересень 2022 (3)
Серпень 2022 (3)
Липень 2022 (8)
Червень 2022 (11)
Травень 2022 (12)
Квітень 2022 (12)
Березень 2022 (8)
Лютий 2022 (15)
Січень 2022 (10)
Грудень 2021 (30)
Листопад 2021 (37)
Жовтень 2021 (22)
Вересень 2021 (32)
Серпень 2021 (29)
Липень 2021 (50)
Червень 2021 (40)
Травень 2021 (17)
Квітень 2021 (28)
Березень 2021 (21)
Лютий 2021 (32)
Січень 2021 (29)
Грудень 2020 (116)
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (52)
Вересень 2020 (60)
Серпень 2020 (70)
Липень 2020 (68)
Червень 2020 (69)
Травень 2020 (50)
Квітень 2020 (68)
Березень 2020 (63)
Лютий 2020 (71)
Січень 2020 (67)
Грудень 2019 (66)
Листопад 2019 (69)
Жовтень 2019 (79)
Вересень 2019 (63)
Серпень 2019 (55)
Липень 2019 (49)
Червень 2019 (72)
Травень 2019 (68)
Квітень 2019 (70)
Березень 2019 (58)
Лютий 2019 (74)
Січень 2019 (62)
Грудень 2018 (63)
Листопад 2018 (75)
Жовтень 2018 (60)
Вересень 2018 (78)
Серпень 2018 (76)
Липень 2018 (74)
Червень 2018 (91)
Травень 2018 (73)
Квітень 2018 (63)
Березень 2018 (112)
Лютий 2018 (67)
Січень 2018 (65)
Грудень 2017 (78)
Листопад 2017 (113)
Жовтень 2017 (71)
Вересень 2017 (74)
Серпень 2017 (67)
Липень 2017 (60)
Червень 2017 (80)
Травень 2017 (71)
Квітень 2017 (62)
Березень 2017 (86)
Лютий 2017 (57)
Січень 2017 (48)
Грудень 2016 (95)
Листопад 2016 (55)
Жовтень 2016 (81)
Вересень 2016 (63)
Серпень 2016 (69)
Липень 2016 (68)
Червень 2016 (92)
Травень 2016 (81)
Квітень 2016 (23)
Березень 2016 (76)
Лютий 2016 (57)
Січень 2016 (82)
Грудень 2015 (37)
Листопад 2015 (12)
Жовтень 2015 (20)
Вересень 2015 (8)
Липень 2015 (18)
Червень 2015 (14)
Травень 2015 (82)
Квітень 2015 (3)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (3)
Червень 2014 (43)
Квітень 2014 (47)
Лютий 2014 (5)
Липень 2013 (32)
Травень 2013 (12)
Квітень 2013 (187)
Березень 2013 (43)
Січень 2013 (28)
Вересень 2012 (21)

Показати весь архів

УАРОР сформулювала пропозиції до Державного бюджету на 2020 рік

   Розділ: --- | 25-09-2019, 11:29 |

УАРОР сформулювала пропозиції до Державного бюджету на 2020 рікВідповідне Звернення до центральних органів державної влади схвалено на засіданні Правління Української асоціації районних та обласних рад.

УАРОР звертає увагу, що розподіл коштів субвенції Державного бюджету на соціально-економічний розвиток регіонів в переважній більшості випадків не спрямовуються на реалізацію проєктів, спрямованих на економічний чи соціальний розвиток, а розпорошуються незначними сумами за численними напрямками.

«Вважаємо за доцільне кошти субвенції на соціально-економічний розвиток інтегрувати до ДФРР і забезпечити дотримання механізму розподілу і фінансування згідно з вимогами статті 241 Бюджетного кодексу України», – йдеться у звернені. 

Також, УАРОР пропонує вдосконалити механізм зарахування податку на доходи фізичних осіб за місцем розташування відокремлених підрозділів, а саме внести зміни до Податкового та Бюджетного кодексів, що мають на меті врегулювати питання сплати ПДФО відокремленими та структурними підрозділами підприємств, які розташовані на іншій, ніж юридична особа, території за неосновним місцем обліку.

Зокрема, доповнити п.168.4 ст.168 Податкового кодексу України та ст.64 Бюджетного кодексу України повним переліком всіх видів підрозділів, які може мати суб’єкт господарювання – юридична особа згідно зі ст.64 Господарського кодексу України, і які провадять свою діяльність на іншій території, ніж така юридична особа, а також шляхом внесення змін до статті 127 Податкового кодексу встановити відповідальність за порушення порядку зарахування ПДФО до місцевих бюджетів.

До того ж, Асоціація наголошує, що залишається актуальним необхідність вирішення питання щодо фінансування районних рад, територію яких повністю охоплюють ОТГ. Для утримання таких районних рад необхідно надання відповідних дотацій чи субвенцій з державного бюджету на період до завершення реформи.

Окрім того, йдеться у зверненні, важливим залишається питання щодо зміни критеріїв розподілу додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я. Але як показав досвід формування місцевих бюджетів на 2018 та 2019 роки окремі обласні державні адміністрації при підготовці обласних бюджетів не здійснювали розподіл додаткової дотації між місцевими бюджетами області взагалі, дотації, яка визначена статтею 1036 Бюджетного кодексу України, або ж здійснювали його суб’єктивним чином без певних уніфікованих критеріїв. У багатьох випадках такий підхід призвів до нерівномірного розподілу дотації і наявності недостатності коштів у бюджетах місцевого самоврядування на утримання установ освіти і охорони здоров’я.

Тому у своєму зверненні УАРОР з метою забезпечення дотримання принципів єдності бюджетної системи України, збалансованості, справедливості і неупередженості, обґрунтованості, а також забезпечення єдиних підходів до розподілу додаткової дотації та упередження зловживань і необ’єктивного розподілу бюджетних коштів пропонує відновити здійснення розподілу коштів додаткової дотації між місцевими бюджетами, які мають прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом на центральному рівні з урахуванням певного резерву коштів для обласного бюджету для усунення можливих диспропорцій між місцевими бюджетами області. 

Джерело: УАРОР

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрованый користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт под своїм ім'ям, якщо Ви вже зареєстровані
Переглядів: 785 |    
Інші новини по темі:
  • Додаткові повноваження місцевих бюджетів держава має забезпечувати відповід ...
  • Як регіони розподілили додаткову дотацію між місцевими бюджетами у 2019 роц ...
  • Комітет ВРУ підтримав пропозиції УАРОР до Держбюджету 2020 (+документ)
  • Сергій Чернов вніс пропозиції від Української асоціації районних та обласни ...
  • Що очікує місцеві бюджети у 2019 році
  • © 2012-2021 Хмельницька Районна Рада
    Використання матеріалів з обов'язковим посиланням на сайт