Архів сайта |
Травень 2024 (4) Березень 2024 (1) Лютий 2024 (7) Грудень 2023 (4) Травень 2023 (2) |
Про районний конкурс «Краща сільська (селищна) рада»
УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА РАЙОННА РАДА
VІ скликання
Дванадцята сесія
від 19 липня 2012 року № 18-12/2012
м. Хмельницький
Про районний конкурс
«Краща сільська (селищна) рада»
З метою створення моральних та матеріальних стимулів для підвищення ефективності діяльності сільських і селищних рад, посадових осіб органів місцевого самоврядування, розвитку елементів здорової конкуренції, покращення добробуту мешканців сільських територіальних громад району, керуючись частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
Голова ради К.Андрійчук
Додаток №1
до рішення районної ради
від 19.07.2012
№ 18-12/2012
Положення
про районний конкурс «Краща сільська (селищна) рада»
1. Загальні положення
1.1. Районний конкурс «Краща сільська (селищна) рада» (далі –конкурс) проводиться серед сільських та селищної рад району з метою підтримки діяльності органів місцевого самоврядування щодо реалізації ними власних та делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», створення моральних та матеріальних стимулів для підвищення ефективності роботи посадових осіб зазначених органів, розвитку елементів здорової конкуренції, покращення добробуту мешканців сільських територіальних громад району.
1.2. Завданнями конкурсу є:
- піднесення ролі місцевого самоврядування як вагомої складової громадянського суспільства і публічної влади;
- привернення уваги громадськості, органів державної влади та органів місцевого самоврядування до проблем розвитку сіл району;
- забезпечення незалежної експертної оцінки діяльності органів місцевого самоврядування базового рівня;
- поширення в районі передового досвіду роботи кращих сільських, селищної рад.
1.3. Конкурс проводиться до 1 вересня.
1.4. Конкурс «Краща сільська (селищна) рада» проводиться для таких категорій рад:
І категорія – сільська рада з кількістю населення до 1000 мешканців;
ІІ категорія – сільська (селищна) рада з кількістю населення 1000 і більше мешканців.
1.5. Положення про районний конкурс «Краща сільська (селищна) рада» затверджує районна рада.
2. Організаційне забезпечення проведення конкурсу
2.1. Організаційне забезпечення конкурсу покладається на районну конкурсну комісію.
2.2. Склад районної конкурсної комісії затверджується районною радою.
2.3. До складу районної конкурсної комісії за посадою входять:
1) голова районної ради – голова конкурсної комісії;
2) керуючий справами виконавчого апарату районної ради – секретар
конкурсної комісії;
3) голови постійних комісій районної ради або уповноважені представники постійних комісій:
- з питань регламенту, депутатської діяльності,етики, зв’язків з обєднаннями громадян та засобами масової інформації;
- з питань економічної політики, бюджету і фінансів;
- з питань охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення;
4) начальники або уповноважені ними представники (за згодою):
- управління агропромислового розвитку районної державної
адміністрації;
- управління економіки райдержадміністрації;
- фінансового управління райдержадміністрації;
- відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації;
- відділу освіти райдержадміністрації;
- управління Держкомзему у Хмельницькому районі;
- відділу з питань надзвичайних ситуацій;
-відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації;
- Хмельницького РВ УМВС УМВС України в Хмельницькій області;
5) головний державний санітарний лікар району (за згодою).
3. Умови конкурсу
Переможцями конкурсу вважаються сільські (селищна) ради, що досягли найкращих результатів щодо реалізації програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування і визначаються за такими критеріями:
1) рівень забезпечення раціонального та ефективного використання бюджетних і позабюджетних коштів, стан наповнення бюджету;
2) здійснення заходів, пов’язаних з охороною довкілля, у тому числі щодо запобігання забрудненню водних об’єктів та повітряного басейну;
3) стан утримання вулиць, майданів, присадибних територій, парканів, тротуарів, сільських цвинтарів, сміттєзвалищ, складів мінеральних добрив у господарствах, кар’єрів;
4) систематичність проведення на території ради заходів із забезпечення належного санітарного стану та благоустрою;
5) стан збереження та утримання зелених насаджень, закладення парків, скверів та лісосмуг тощо;
6) стан будівництва доріг з твердим покриттям (у кілометрах);
7) стан прокладення водогону (у кілометрах);
8) стан прокладення газопроводу високого та низького тиску (у кілометрах);
9) стан газифікації будинків природним газом (в одиницях);
10) ефективність використання сільськогосподарських угідь у межах населених пунктів, земель резерву та запасу;
11) наявність об’єктів служби побуту (ремонтні майстерні, технічні парки, перукарні, лазні, магазини тощо), якість їхньої роботи;
12) ефективність заходів щодо будівництва, утримання та функціонування закладів соціальної сфери, внесок громади у їх співфінансування:
- дошкільних закладів освіти (наявність, загальний стан закладу, його приміщень, рівень забезпеченості дітей харчуванням, іграшками, закладу - інвентарем, соціальний захист вихователів);
- шкіл (загальний стан закладу, його приміщень, рівень забезпеченості школярів харчуванням, відповідним інвентарем, комп’ютерами, організація під’їзду школярів та вчителів, соціальний захист вчителів);
- закладів охорони здоров’я (наявність лікарень, ФАПів, аптек, загальний стан закладу, його приміщень, рівень їхньої забезпеченості медикаментами та необхідним обладнанням);
- будинків культури та бібліотек (наявність, технічна оснащеність, рівень розвиту художньої самодіяльності, проведення та рівень культурних заходів і участі у них територіальної громади);
- спортивних споруд для населення за місцем проживання та дитячих ігрових майданчиків (наявність, загальний стан, рівень фінансової та матеріальної забезпеченості, рівень підтримки спортсменів, якість проведення та стан фінансування заходів за участю територіальної громади, результативність заходів щодо розвитку фізкультури і спорту на території сільської (селищної) ради;
13) стан збереження історико-культурної та природно-заповідної спадщини, утримання кладовищ та пам’ятників воїнам, загиблим під час війни тощо;
14) рівень роботи з ветеранами, які проживають на території сільської (селищної) ради;
15) якість надання допомоги соціально незахищеним верствам населення підвідомчої території з питань приведення у належний санітарний стан будинків та садиб;
16) стан криміногенної ситуації на території відповідної ради;
17) рівень забезпечення умов праці дільничних інспекторів міліції;
18) наявність підрозділу місцевої пожежної охорони та стан його утримання, у тому числі пожежних автомобілів та пожежно-технічного обладнання;
19) стан будівництва і утримання пожежних водоймищ, наявність пірсів, майданчиків з твердим покриттям для можливості забору води пожежними автомобілями з штучних та природних водоймищ;
20) наявність та стан виконання приписів органів державного пожежного нагляду на об’єктах, які розташовані на території сільських та селищних рад;
21) рівень організації та якість роботи комісій з навчання населення правилам пожежної безпеки, профілактики виникнення пожеж, недопущення загибелі людей на них.
4. Порядок проведення конкурсу та визначення переможців
4.1. Конкурс проводиться у два етапи:
- перший етап – до 1 вересня: районна рада на підставі цього Положення утворює конкурсну комісію, що забезпечує проведення конкурсу у районі та визначає його переможців у І та ІІ категоріях, про що складається відповідний протокол, на його підставі видається спільне розпорядження голів районної ради та районної державної адміністрації.
4.2. Переможцем першого етапу конкурсу не може бути визнана сільська (селищна) рада, яка була переможцем районного конкурсу протягом останніх трьох років.
4.3. Грамотами нагороджуються сільські (селищна) ради – переможці та голови цих рад.
4.4. Спільне розпорядження про визначення переможців конкурсу на рівні району та матеріали згідно з умовами конкурсу подаються в обласну комісію до 1 вересня відповідного року;
4.5. Про організацію та результати проведення конкурсу районна комісія інформує населення через засоби масової інформації.
- другий етап – з 1 вересня до 1 листопада обласна комісія: проводить огляд сільських та селищних рад – переможців районних конкурсів, на підставі документів, наданих районними радами спільно з райдержадміністраціями, і результатів проведеного огляду, визначає переможців обох категоріях рад на рівні області.
Голова ради К.Андрійчук
Додаток №2
до рішення районної ради
від 19.07.2012 р.
№ 18-12/2012
СКЛАД
комісії з питань підведення підсумків та визначення переможця районного конкурсу «Краща сільська (селищна) рада»
Андрійчук Катерина Петрівна |
- голова районної ради |
Коменда Леся Мирославівна |
- керуючий справами виконавчого апарату районної ради |
Чемеринський Олег Ярославович |
- голова постійної комісії з питань економічної політики, бюджету і фінансів |
Онатій Михайло Григорович |
- голова постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності,етики, зв’язків з обєднаннями громадян та засобами масової інформації;
|
Матвійчук Петро Іванович |
- голова постійної комісії з питань охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення |
Конопко Неоніла Станіславівна |
- начальника фінансового управління райдержадміністрації(за згодою). |
Попадіна Заряна Володимирівна |
- начальник управління економіки райдержадміністрації(за згодою). |
Ващук Вадим Григорович |
- начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації(за згодою). |
Гурман Олена Миколаївна |
- начальник відділу освіти райдержадміністрації(за згодою). |
Волошин Руслан Володимирович |
- в.о. заступника начальника управління Держкомзему у Хмельницькому районі(за згодою). |
Денисюк Анатолій Миколайович |
- начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій(за згодою). |
Нестер Петро Броніславович |
- начальник відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації(за згодою). |
Крупельницький Генадій Мар’янович |
- начальник Хмельницького РВ УМВС УМВС України в Хмельницькій області(за згодою). |
Балашов Олег Васильович |
- головний державний санітарний лікар району (за згодою).
|
Кропивницький Віктор Йосипович |
- депутат Хмельницької районної ради |
Голова ради К.Андрійчук