Архів сайта |
Травень 2024 (4) Березень 2024 (1) Лютий 2024 (7) Грудень 2023 (4) Травень 2023 (2) |
Про статут Центру дитячої та юнацької творчості Хмельницької районної ради Хмельницької області
УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА РАЙОННА РАДА
VІ скликання
Дванадцята сесія
від 19 липня 2012 року №16-12/2012
м. Хмельницький
Про статут Центру дитячої
та юнацької творчості Хмельницької
районної ради Хмельницької області
Керуючись пунктом 20 частини 1 статті 43, статтею 57 Господарського кодексу України, розглянувши звернення директоа Центру дитячої та юнацької творчості, в зв’язку з необхідністю приведення статуту у відповідність до вимог чинного законодавства, районна рада
ВИРІШИЛА:
Додаток
до рішення районної ради
від 19 липня 2012 р.
№ 16 - 12/2012
С Т А Т У Т
Центру дитячої та юнацької творчості
Хмельницької районної ради
Хмельницької області
(нова редакція)
м.Хмельницький
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Даний Статут Хмельницького районного Центру дитячої та юнацької творчості (надалі за текстом - Статут) розроблений відповідно до чинного законодавства України і є документом який регламентує діяльність Хмельницького районного Центру дитячої та юнацької творчості (надалі за текстом - Заклад).
1.2. Повне найменування Закладу: Хмельницький районний Центр дитячої та юнацької творчості. Скорочене найменування: ЦДЮТ.
1.3. Засновником Центру дитячої та юнацької творчості є Хмельницька районна рада.
1.4. Юридична адреса Центру дитячої та юнацької творчості: 31363, Хмельницька обл., Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Леніна, 29.
1.5. Центр дитячої та юнацької творчості є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку, штам, ідентифікаційний номер.
1.6. Центр дитячої та юнацької творчості є комплексним позашкільним навчальним закладом, що організовує роботу з вихованцями, учнями та слухачами за різними напрямами позашкільної освіти (художньо-естетичним, туристсько-краєзнавчим, науково-технічним, еколого-натуралістичним, соціально-реабілітаційним, військово-патріотичним, фізкультурно-спортивним або спортивним, дослідницько-експериментальним, оздоровчим, гуманітарним).
1.7. Позашкільний навчальний заклад має статус комунальної форми власності.
1.8. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України іншими законодавчими і нормативно-правовими актами, положенням про позашкільний заклад, рішеннями Хмельницької районної ради, розпорядженнями голови Хмельницької райдержадміністрації, розпорядженнями виконавчого органу Хмельницької районної ради, наказами Хмельницького обласного управління освіти і науки, наказами відділу освіти Хмельницької райдержадміністрації та цим Статутом.
1.9. ЦДЮТ Хмельницької районної ради Хмельницької області входить в систему освіти району та підпорядковується відділу освіти Хмельницької райдержадміністрації.
1.10. Структура і штати Закладу розробляються її керівником у межах затверджених видатків на оплату праці відповідно до встановлених нормативів і затверджуються відділом освіти Хмельницької райдержадміністрації.
1.11. Заклад може створювати філії - структурно відокремлені підрозділи, які виконують таку саму освітню діяльність, як позашкільний навчальний заклад, або за окремими напрямами роботи.
1.12. Заклад є засновником (власником) таборів літнього відпочинку: районного туристсько-краєзнавчого наметового табору «Патріот» та літньої школи старшокласників «Ерудит». Які діють на підставі статутів затверджених засновником та погоджених відділом освіти Хмельницької РДА.
2.1. Головною метою Закладу є формування вмінь і навичок з різних напрямів позашкільної освіти, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних якостей відповідно до задатків та запитів особи.
2.2. Головними завданнями Закладу є:
- забезпечення прав громадян на здобуття позашкільної освіти;
- виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, цінностей українського народу і нації;
- виховання вихованців, учнів, слухачів шанобливого ставлення до родини та людей похилого віку;
- формування і розвиток соціальної зрілості, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання у вихованців, учнів, слухачів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- розвиток особистості вихованця, учня, слухача, його здібностей і обдарувань, наукового досвіду;
- реалізація права вихованців, учнів, слухачів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я вихованців, учнів, слухачів;
- створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб вихованців, учнів, слухачів, організація їх дозвілля;
- створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців, учнів і слухачів;
- задоволення освітньо-культурних потреб вихованців, учнів, слухачів, які не забезпечуються іншими складовими структурами освіти;
- пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців, учнів і слухачів;
- профілактика бездоглядності, правопорушень;
- виховання в учасників навчально-виховного процесу свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих;
3.1. Заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та власним статутом.
3.2. Заклад несе відповідальність перед собою, суспільством і державою за:
- безпечні умови позашкільної діяльності;
- дотримання державних стандартів позашкільної освіти;
- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності;
- дотримання фінансової дисципліни.
3.3. Позашкільний навчальний заклад має право:
- проходи в установленому порядку державну атестацію;
- визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із засновником;
- в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
- використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
- бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;
- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;
- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно-оздоровчих, профільних таборів, туристичних баз;
- самостійно розпоряджатися коштами господарської та іншої діяльності відповідно до статуту.
3.4. У закладі функціонує педагогічна рада.
3.5. Надавати платні послуги відповідно до законодавства у встановленому порядку.
3.6. Володіти, користуватися і розпоряджатися майном згідно із законодавством та цим Статутом.
3.7. Мова навчання і виховання в позашкільному навчальному Закладі визначається Конституцією України та відповідним законодавством України.
4. ОРГАНІЗАЦЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
4.1. Заклад планує свою роботу самостійно, відповідно до річного плану роботи, затвердженим відділом освіти Хмельницької райдержадміністрації та погодженим із засновником. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи ЦДЮТ, визначаються перспективи його розвитку.
4.2. Обсяг педагогічного навантаження у Закладі визначається керівником закладу згідно законодавством і затверджується відділом освіти Хмельницької райдержадміністрації.
4.3. Навчально-виховний процес у Центрі дитячої та юнацької творчості здійснюється за типовими навчальними планами і програмами.
4.4. Індивідуальне навчання в Центрі дитячої та юнацької творчості проводиться відповідно до порядку, затвердженого МОН.
4.5. Середня наповнюваність гуртків, груп, секцій, студій у Центрі дитячої та юнацької творчості становить10-15 вихованців, учнів, слухачів.
4.6. Наповнюваність окремих гуртків, груп та інших творчих об’єднань установлюється директором Закладу залежно від профілю, навчальних планів, програм та регіональних можливостей організації навчально-виховного процесу, рівня майстерності педагога, учнів і слухачів і становить не більше як 25 вихованців, учнів і слухачів.
4.7. Прийом до ЦДЮТ здійснюється протягом навчального року (залежно від комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань) за бажанням вихованців, учнів, слухачів, за згодою батьків або осіб, які їх замінюють на підставі заяви згідно умов прийому розроблених Закладом.
4.8. Для зарахування учнів до спортивних, спортивно-технічних, туристичних, хореографічних об’єднань потрібна довідка медичного закладу про те, що в них немає протипоказань для занять в зазначених навчальних закладах.
4.9. До Центру дитячої та юнацької творчості зараховуються вихованці, учні, слухачі, як правило, віком від 5 до 25 років.
4.10. Навчально-виховний процес у ЦДЮТ здійснюється диференційовано (відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів, слухачів, з урахуванням їхнього віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я) з використанням в них організаційних форм роботи і заняття, гурткова робота, урок, лекція, індивідуальне заняття, семінар, читання, вікторина, концерт, змагання, навчально-тренувальні заняття, репетиція, похід, екскурсія, експедиція, практична робота в сільськогосподарських та промислових підприємствах, на природі.
4.11. Навчальний рік у Центрі дитячої та юнацької творчості починається
1вересня.
4.12. Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється за період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка, групи Центру дитячої та юнацької творчості.
4.13. Тривалість одного заняття в Центрі дитячої та юнацької творчості визначається навчальним планом і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку для різних вікових категорій і становить для вихованців, учнів, слухачів:
Віком від 5 до 6 років – 30 хвилин
Віком від 6 до 7 років – 35 хвилин
Старшого віку – 45 хвилин
Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної роботи ЦДЮТ.
4.14. Гуртки, групи та інші творчі об’єднання Центру дитячої та юнацької творчості класифікуються за трьома рівнями:
- початковий рівень – творчі об’єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів, слухачів, відновлення їхніх здібностей та обдарувань прищеплення інтересів, творчої діяльності;
- основний рівень – творчі об’єднання, які розвивають інтереси вихованців, учнів, слухачів, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації;
- вищий рівень – творчі об’єднання за інтересами для здібних, обдарованих вихованців, учнів, слухачів.
4.15. Випускникам, які в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити видається посвідчення.
4.16. Позашкільний навчальний заклад організовує роботу своїх гуртків на базі загальноосвітніх навчальних закладів району відповідно до наказу відділу освіти Хмельницької райдержадміністрації.
4.17. Позашкільний навчальний проводить інформаційно-методичну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, форм і методів діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, підвищення майстерності педагогічних працівників, а також надання допомоги педагогічним колективам шкіл, молодіжним, дитячим, громадським організаціям.
4.18. Позашкільний навчальний заклад з метою визначення рівня практичної підготовки вихованців, учнів і слухачів проводить організаційно-масову роботу у формі конференції, концерту, змагання, походу, екскурсії, експедиції тощо.
4.19. За результатами навчання позашкільний навчальний заклад надає випускникам відповідний документ про професійну, спеціальну позашкільну освіту в порядку, встановленому МОН.
5. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.
5.1. Учасниками навчально-виховного процесу в позашкільному закладі є:
- вихованці, учні, слухачі;
- директор, методист позашкільного навчального закладу;
- педагогічні працівники, психологи, соціальні педагоги, бібліотекарі, спеціалісти, залучені до навчально-виховного процесу;
- батьки або особи, які їх замінюють;
- представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь у навчально-виховному процесі.
5.2. Права і обов’язки вихованців, учнів, слухачів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.
5.3. Вихованці, учні, слухачі позашкільного навчального закладу мають право на:
- здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
- добровільний вибір виду діяльності;
- навчання у кількох гуртках та інших творчих об’єднаннях в даному позашкільному навчальному закладі;
- безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;
- користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною оздоровчою базою позашкільного навчального закладу;
- участь у різних видах навчальної та науково-практичної роботи, конференціях, олімпіадах, спортивних змаганнях, виставках, конкурсах та інших масових заходах;
- представлення в органах громадського самоврядування позашкільного навчального закладу;
- добровільне вираження поглядів, переконань;
- захист від будь-яких форм експлуатації, психологічного і фізичного насильства, від дії педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.
5.4. Вихованці, учні, слухачі зобов’язанні:
- оволодіти знаннями, вміннями, практичними навичками;
- підвищувати загальний культурний рівень;
- дотримуватись морально-етичних норм;
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;
- дбайливо ставитись до державного громадського і особистого майна;
- дотримуватись вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку позашкільного навчального закладу.
5.5. Педагогічними працівниками позашкільного навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.
5.6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України “Про позашкільну освіту” та іншими законодавчими актами.
5.7. Педагогічні працівники, а також тренери-викладачі позашкільного навчального закладу мають право на:
- внесення керівництву позашкільного навчального закладу пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу, подання на розгляд керівництву позашкільного навчального закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців, учнів, слухачів, висування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього розпорядку, що діє у позашкільному закладі;
- вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;
- участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, інших органів самоврядування позашкільного навчального закладу;
- проведення в установленому порядку дослідно-експериментально-пошукової роботи;
- вибір педагогічно-обгрунтованих форм, методів, заходів роботи з вихованцями, учнями, слухачами;
- моральне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих у виконанні покладених на них завдань;
- об’єднання у професійні спілки, участь в інших об’єднаннях, діяльність яких не заборонена законодавством.
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
5.8. Педагогічні працівники, а також тренери-викладачі позашкільного навчального закладу зобов’язані:
- виконувати навчальні плани та програми;
- надавати знання, формувати вміння і навички з різних напрямів позашкільної освіти диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібності вихованців і слухачів;
- сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних якостей вихованців, учнів, слухачів відповідно до їх запитів, а також, збереженню здоров’я;
- визначити мету та конкретні завдання позашкільної освіти вихованців, учнів і слухачів, вибирати адекватні засоби їх реалізації;
- здійснювати педагогічний контроль за дотриманням вихованцями, учнями, слухачами морально-етичних норм поведінки, дотримуватися внутрішнього трудового розпорядку позашкільного навчального закладу, вимог інших документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу;
- дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність вихованців, учнів і слухачів, захищати їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, виховувати своєю діяльністю повагу до принципів загальнолюдської моралі;
- берегти здоров’я вихованців, учнів і слухачів, захищати їхні інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;
- виховувати повагу до батьків, жінки старших за віком, до народних традицій та звичаїв, духовних і культурних надбань народу України;
- постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
- вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо);
- виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки;
- дотримуватись вимог статуту позашкільного навчального закладу, виконувати правила внутрішнього розпорядку та посадові обов’язки;
- брати участь у роботі педагогічної ради позашкільного навчального закладу;
- виконувати накази і розпорядження керівника позашкільного навчального закладу, органів державного управління, до сфери управління яких належить заклад.
5.9. Педагогічні працівники позашкільного навчального закладу підлягають атестації, як правило, один раз на п’ять років відповідно до порядку, встановленого МОН.
5.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут правила внутрішнього розпорядку позашкільного навчально-виховного закладу, не виконують обов’язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
5.11. Батьки вихованців, учнів і слухачів та особи, які їх замінюють, мають право:
- обирати і бути обраними до батьківського комітету та органів громадського самоврядування позашкільного навчального закладу;
- звертатися до органів управління освітою, керівника позашкільного навчального закладу та органів громадського самоврядування позашкільного навчального закладу;
- звертатися до органів управління освітою, керівника позашкільного навчального закладу та органів громадського самоврядування цього закладу з питань навчання та виховання дітей;
- приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності позашкільного навчального закладу;
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази позашкільного навчального закладу;
- захищати законні інтереси вихованців, учнів і слухачів в органах громадського самоврядування позашкільного навчального закладу та у відповідних державних, судових органах.
6. УПРАВЛІННЯ ПОЗАШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
6.1. Керівництво позашкільним навчальним закладом здійснює його директор, яким може бути тільки громадянин України, що має вищу педагогічну освіту і стаж педагогічної роботи не менше як три роки.
6.2. Керівник, заступник керівника, педагогічні та інші працівники позашкільного навчального закладу призначаються на посаду і звільняються з посад відповідно до законодавства.
6.3. Керівник позашкільного навчального закладу:
- здійснює керівництво колективу, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;
- організовує навчально-виховний процес;
- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів та слухачів;
- створює належні умови для здобуття вихованцями, учнями і слухачами позашкільної освіти;
- забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами навчального закладу;
- організовує виконання кошторису доходів і видатків навчального закладу, укладає з юридичними та фізичними особами, в установленому порядку відкриває рахунки в установах банків або органах Державного Казначейства;
- установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам навчального закладу відповідно до законодавства;
- представляє навчальний заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед засновником за результати діяльності закладу;
- забезпечує право вихованців, учнів і слухачів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;
- застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників навчального закладу;
- затверджує посадові обов’язки працівників зазначеного закладу.
6.4. Керівник позашкільного навчального закладу є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу управління позашкільним навчальним закладом.
6.5. Педагогічна рада позашкільного навчального закладу:
- розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної, тренувальної, виховної, організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;
- розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності навчального закладу, утворення нових гуртків, груп та інших творчих об’єднань;
- визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду.
6.6. Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб позашкільного навчального закладу. Кількість засідань педагогічної ради не менше 4 разів на рік.
У позашкільному навчальному закладі за рішенням загальних зборів ради позашкільного навчального закладу можуть створюватись і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітет, а також комісії тощо.
7. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
7.1. Матеріально-технічна база позашкільного навчального закладу охоплює приміщення споруди, обладнання, засоби зв’язку, транспортні засоби, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває в його користуванні.
7.2. Майно позашкільного навчального закладу може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації, на розвиток позашкільної освіти в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
7.3. Вимоги до матеріально-технічної бази позашкільного навчального закладу визначаються відповідними санітарно-гігієнічними нормами, правилами і стандартами облаштування та утворення позашкільного навчального закладу, навчальними планами та програмами.
7.4. Позашкільний навчальний заклад самостійно розпоряджається коштами, одержаними від господарської та іншої діяльності відповідно до статуту.
7.5. Для проведення навчально-виховної, навчально-тренувальної та спортивної роботи позашкільному навчальному закладу надаються в користування спортивні об’єкти, культурні, оздоровчі та інші заклади безоплатно або на пільгових умовах.
8. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
8.1. Фінансово-господарська діяльність позашкільного навчального закладу здійснюється на основі кошторису.
8.2. Джерелом фінансування кошторису позашкільного навчального закладу є кошти засновника, додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством.
Додатковими джерелами формування коштів позашкільного навчального закладу є:
- кошти, отримані за надання платних послуг, відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та у порядку, встановленому МОН;
- кошти гуманітарної допомоги;
- добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян;
- кредит банків;
- інші надходження.
8.3. Позашкільний навчальний заклад у процесі проведення фінансово-господарської діяльності має право:
- самостійно розпоряджатися коштами господарської та іншої діяльності відповідно до статуту;
- користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких він розміщений;
- розвивати власну матеріальну базу;
- володіти, користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства та статуту.
8.4. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності у позашкільному навчальному закладі здійснюється у порядку визначеному нормативно-правовими актами.
9. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ
9.1. Державний контроль за діяльністю позашкільного навчального закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері позашкільної освіти.
9.2. Державний контроль здійснюють МОН, інші центральні органи виконавчої влади, районна державна адміністрація.
9.3. Основною формою державного контролю за діяльністю позашкільного навчального закладу є державна атестація, яка проводиться не рідше один раз на 10 років, у порядку, встановленому МОН.
Голова ради К.Андрійчук