DataLife Engine > --- > Кейс-менеджмент в сфері зайнятості населення

Кейс-менеджмент в сфері зайнятості населення


17-08-2021, 11:27. Разместил: admin

Кейс-менеджмент –– це підхід, який забезпечує підтримку і надання допомоги безробітним шляхом розвитку необхідних навичок пошуку роботи, підготовки резюме, проходження співбесіди, закріплення на робочому місці тощо.

Основні завдання та функції кейс-менеджера:

 – вивчення ситуації та оцінка потреб безробітної особи, її сильних і слабких сторін щодо працевлаштування;

 – складання індивідуального плану працевлаштування;

 – залучення інших фахівців з метою подолання соціальних проблем клієнта;

 – підвищення конкурентоздатності безробітної особи на ринку праці через мотивування, посилення необхідних навичок тощо;

– організація супроводу після працевлаштування (за згодою Клієнта).

 

Довідково: з початку року на обліку у Хмельницькій обласній службі зайнятості перебувало 823 особи передпенсійного віку, 1648 осіб з дітьми до 6 років, 186 випускників ПТНЗ та ВНЗ, 3871 осіб з інвалідністю, 853 учасників бойових дій, 12 колишніх ув’язнених. 

 

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

пров. Шевченка,10

м.Хмельницький, Україна, 29000

тел: +38(0382) 65  74-18 

+38(0382)76-46-42

khm-ocz@kmocz.gov.ua


Вернуться назад