DataLife Engine > --- > Розпочався конкурс кращих практик впровадження освітніх інновацій в сфері професійного навчання представників органів публічної влади

Розпочався конкурс кращих практик впровадження освітніх інновацій в сфері професійного навчання представників органів публічної влади


16-07-2020, 16:42. Разместил: admin

До участі у Конкурсі запрошуються суб'єкти надання освітніх послуг у сфері професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

Конкурс є щорічним та у 2020 році проводиться в чотирьох номінаціях:

  1. Підготовка магістрів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань «Публічне управління та адміністрування» (період впровадження практик – 2018-2019 роки).
  2. Підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників (період впровадження практик – 2018-2019 роки).
  3. Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад (період впровадження практик – 2018-2019 роки).
  4. Підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад в період карантину (період впровадження практик – 2020 рік).

Для участі у Конкурсі потрібно до 1 вересня на електронну пошту zhuk.y@nads.gov.ua надіслати заповнену конкурсну заявку. Претендентом подається на Конкурс не більше однієї заявки за кожною номінацією. Додаткова інформація з питань участі у Конкурсі за телефоном (044) 256 00 50.

Критерії оцінки Конкурсу:

  • інноваційність (новизна освітньої практики у професійному навчанні (методу, програми, системи, технології тощо), її обґрунтування);
  • результативність (ступінь досягнення поставлених цілей; продуктивність інноваційної освітньої практики; міра задоволеності учасників Практики);
  • ефективність (досягнення кращих результатів з меншими витратами);
  • сталість результатів (можливість удосконалення і доцільність використання впровадженої освітньої інноваційної практики в іншому контексті або місці; корисність для розвитку системи професійного навчання та підвищення якості надання освітніх послуг).

Проведення конкурсу дозволить виявити кращі практики впровадження освітніх інновацій та поширювати їх серед провайдерів, а також сприятиме створенню конкурентного середовища на ринку освітніх послуг. 

Джерело інформації — портал Децентралізація влади


Вернуться назад