DataLife Engine > --- > Голова районної ради Юрій Мельник взяв участь у розширеному засіданні колегії райдержадміністрації

Голова районної ради Юрій Мельник взяв участь у розширеному засіданні колегії райдержадміністрації


24-02-2020, 16:13. Разместил: admin

З першого питання порядку денного інформував Олександр Крупа – перший заступник голови райдержадміністрації. Детальніше з підсумками діяльності Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області за 2019 рік можна ознайомитись за посиланням Публічний звіт за 2019 рік.rar [57,25 Kb].
По питанню «Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку району за 2019 рік та основні напрями роботи у 2020 році» членами колегії райдержадміністрації прийнято відповідне рішення без заслуховування даного питання.
Заслухано доповідь Дмитра Урунова - начальника Хмельницького міськрайонного управління Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області, майору служби цивільного захисту щодо результатів позапланових перевірок об’єктів з масовим перебуванням людей у районі.
Про виконання бюджету району за 2019 рік інформувала Тетяна Заєць - головний спеціаліст відділу фінансів райдержадміністрації. Вона зазначила, що бюджет Хмельницького району за 2019 рік по доходах загального фонду виконано на 105,6 % до призначень, затверджених сесіями відповідних рад (план – 50 143,8 тис. грн., факт – 52 959,0 тис. грн.). Доходи спеціального фонду до річних призначень, затверджених місцевими радами виконано на 128,1 % (план на рік – 1 685,5 тис. грн., факт – 2 158,9 тис. грн.). Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи зросли на 5 647,5 тис. грн. або на 11,9 %.
Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень займає податок на доходи фізичних осіб - 52,2 %, єдиний податок – 16,6 %, податок на майно – 15,1 % та акцизний податок – 11,4 %.
Надходження по податку на доходи фізичних осіб за 2019 рік склали 28 159,2 тис. грн., виконання становить 107,5 % до планових призначень та 118,8 % до фактичних надходжень 2018 року.
Акцизного податку надійшло в сумі 6 021,9 тис. грн., з них акцизний податок з пального 5 616,5 тис. грн., виконання до планових призначень акцизного податку з пального становить 87,4 % (план – 6 427,6 тис. грн.). Акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за звітний період надійшло 405,4 тис. грн., виконання до планових призначень становить 106 %.
Плати за землю за звітний період надійшло до бюджету району 7 282,2 тис. грн., виконання становить 125,8 % до планових призначень та 145,7 % до фактичних надходжень 2018 року.
Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за звітний період поточного року надійшло в сумі 688,8 тис. грн., виконання становить 131,2 % до планових призначень та 231,6% до фактичних надходжень 2018 року.
Районний бюджет по власних надходженнях загального фонду за 2019 рік виконаний на 107,8 % до планових призначень (план - 27 226,0 тис. грн., факт - 29 356,6 тис. грн.) .
Всього профінансовано видатків по районному бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів в сумі 203 млн. 783,0 тис.грн.
По галузі «Освіта» в структурі касових видатків 96 % захищені видатки, в тому числі заробітна плата і відповідні нарахування на неї 84,3 % (31 млн. 985,6 тис.грн.).
Вартість харчування одного діто-дня пільгової категорії учнів та учнів 1-1V класів складає 16 грн.00 коп.
По галузі «Охорона здоров’я» захищені видатки в структурі загального обсягу складають 90,5 % ( 31 млн. 080,6 тис.грн.) в тому числі заробітна плата і нарахування на неї займає 74,7 %.
Вартість одного ліжкодня по продуктах харчування складає 19 грн.77 коп., по медикаментах 26 грн.23 коп.
По соціальному захисту касові видатки на утримання територіальних центрів склали 5 млн. 830,1 тис.грн., на підтримку громадських організацій використано 80,9 тис.грн., виплачені компенсаційні виплати фізичним особам на суму 428,0 тис.грн. Надано матеріальної допомоги особам, які беруть (брали) участь в АТО, членам їх сімей та членам осіб, які брали участь в АТО 47 особам на суму 71,2 тис.грн., із розрахунку 1500 гривень на одну особу. На надання матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення виділено 164,9 тис.грн. (129 осіб). За рахунок субвенцій Державного та обласного бюджетів проведені видатки по соціальному захисту населення в сумі 115 млн.542,4 тис.грн.
На компенсацію за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян виділено 1 млн. 105,1 тис.грн.
По установах культури в структурі видатків 91,2 % (1 млн. 899,1 тис.грн.) займають захищені видатки.
Станом на 01 січня 2020 року кредиторської заборгованості по загальному фонду бюджету району немає.
По сільських радах видаткова частина загального фонду виконана на 95,8 % до річних призначень (32 млн. 150,8 тис.грн. – 30 млн. 788,9 тис.грн.) .
По державному управлінню видатки профінансовано на суму 11 млн. 411,5 тис.грн., що становить 96,6 % до планових призначень, по галузі «Освіта» видатки профінансовано на суму 11 млн.315,3 тис.грн. 95%), по галузі «Соціальний захист» на 85 % ( 279,1 тис.грн.). На утримання закладів культури спрямовано 2 млн. 513,3 тис.грн., що становить 96,2% до планових призначень, на житлово-комунальне господарство спрямовано 3 млн. 080,5 тис.грн.
Видатки спеціального фонду бюджету району виконані на 90 % до річних призначень (план 15 млн. 537,0 тис.грн. – касові 13 млн. 920,8 тис.грн.).
Із загальної суми видатків, капітальні видатки становлять 12 млн. 164,7 тис.грн. (87,4%), із них придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 2 млн. 854,2 тис.грн., капітальне будівництво (придбання) – 1 млн. 422,4 тис.грн., капітальний ремонт інших об’єктів – 4 млн. 015,8 тис.грн., реконструкція інших об’єктів – 541,0 тис.грн. та капітальні трансферти – 3 млн.331,3 тис.грн.
По галузі «Освіта» на проведення капітальних видатків в 2019 році спрямовано 5 млн. 208,6 тис.грн. Так, на капітальний ремонт будівлі Пироговецької ЗОШ із застосуванням заходів теплореновації (заміна покрівлі та утеплення фасаду) спрямовано 2 млн. 585,2 тис. грн. На придбання предметів довгострокового користування для загальноосвітніх закладів спрямовано 2 млн. 523,7 тис.грн. Із загальної суми видатків на забезпечення впровадження та функціонування «Нової української школи» спрямовано 711,7 тис.грн., в тому числі: за рахунок коштів цільової субвенції з державного бюджету – 381,9 тис.грн., коштів місцевих бюджетів – 329,8 тис.грн. (придбано комп’ютерну техніку та інтерактивні дошки – 270,2 тис.грн., меблі – 340,5 тис.грн., дидактичний матеріал – 101,0 тис.грн.). За рахунок цільової субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти було здійснено придбання послуг з доступу до Інтернету для шкіл району на загальну суму 571,1 тис.грн. На оснащення закладів освіти засобами навчання для дітей з інклюзивним навчанням та придбання обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (фізики, математики, хімії та географії) використано 988,0 тис.грн..
По дошкільних навчальних закладах на капітальний ремонт використано 72,7 тис. грн., на придбання предметів довгострокового користування – 15.0 тис. грн.
Крім того на капітальні вкладення закладів освіти в 2019 році використано 441,8 тис.грн., а саме на співфінансування (10%) будівництва дошкільного навчального закладу в с. Давидківці, яке здійснюється за рахунок кошів Державного бюджету – 393,6 тис. грн., на проведення робіт із реконструкції існуючих газових мереж із заміною ВОГ Малиницького НВК – 48,2 тис.грн.
В 2019 році за рахунок залишку коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток регіонів, який утворився станом на 01 січня 2019 року (включаючи співфінансування місцевих бюджетів) спрямовано 654,6 тис.грн.
По галузі «Охорона здоров’я» в 2019 році на проведення капітальних видатків закладів охорони здоров’я використано 939,9 тис. грн., в тому числі КНП «Хмельницька ЦРЛ» придбано 42 одиниці комп’ютерної техніки на суму 467,9 тис.грн., технічних засобів для облаштування офтальмологічного кабінету на суму 280,2 тис.грн., коагулятора на суму 13,8 тис.грн. та 3-х інвалідних візків на суму 18,0 тис.грн. Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медичної допомоги Хмельницького району» придбано автомобіль для Богдановецької АЗПСМ (співфінансування) на суму 160,0 тис.грн.
По галузі «Культура» на проведення капітальних видатків спрямовано 163,5 тис.грн., в тому числі на поповнення бібліотечного фонду – 102,2 тис. грн., на придбання предметів довгострокового користування для сільських будинків культури та клубів – 61,3 тис.грн. (Водичківська с/р – 11,6 тис.грн. (придбано телевізор), Малиницька с/р – 49,7 тис.грн. (придбано музичну апаратуру і комп’ютерну акустику).
На проведення капітальних ремонтів по житлово-комунальному господарству використано 462,8 тис.грн., а саме Копистинською сільською радою на капітальний ремонт прибудинкової території вул. Приміська с.Копистин. Крім того на капітальні вкладення об’єктів житлово-комунального господарства в 2019 році використано 1 млн. 312,7 тис.грн. Із них Давидковецькою сільською радою використано 1 млн. 236.3 тис.грн. на проект «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання вул. Гаврішка, Гагаріна, Мічуріна, Київська в с.Давидківці» (1 млн. 161,7 тис.грн. – кошти обласного бюджету, 74,6 тис.грн. – кошти сільської ради).
На утримання та розвиток автомобільних доріг за рахунок коштів загального та спеціального фондів спрямовано 1 млн. 904,8 тис.грн. Найбільше на ці цілі використали наступні сільські ради: Давидковецька сільська рада – 1 млн. 521,2 тис.грн., Малиницька сільська рада – 379,6 тис.грн.
Станом на 01 січня 2020 року кредиторська заборгованість по спеціальному фонду становить 55,8 тис.грн., а саме по капітальних видатках.
Станом на 01 січня 2020 року залишки коштів на рахунках загальному фонду склали 9 млн. 315,7 тис.грн., в тому числі по райбюджету – 6 млн. 656,3 тис.грн., по сільських бюджетам – 2 млн. 659,4 тис.грн. Залишки коштів по спеціальному фонду - 828,3 тис.грн. із них по райбюджету 92,1тис.грн., по сільських бюджетах – 736,2 тис.грн.
Частина коштів спеціального фонду розміщена на депозитах в «Укрпромбанку» в загальній сумі 590,6 тис.грн., в т.ч. по Шумовецькій с/р – 147,4 тис.грн., по Давидковецькій с/р – 443,2 тис.грн.
Про роботу управління соціального захисту населення Хмельницької райдержадміністрації за 2019 рік прозвітувала Надія Гулько – начальник управління соціально захисту населення райдержадміністрації. Вона зауважила, що протягом 2019 року діяльність управління спрямовувалась на забезпечення виконання заходів щодо реалізації «Програми Піклування на 2016-2020 роки», програм: зайнятості населення на 2018 – 2020 роки; підтримки сім'ї на 2017-2020 роки; соціально-економічного та культурного розвитку району у межах повноважень управління; соціальної підтримки осіб, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції, та членів їх сімей, які зареєстровані у Хмельницькому районі на 2018 – 2020 роки; оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2022 року.
Вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення питань з оплати праці, зайнятості населення, соціального захисту ветеранів війни і праці, осіб з інвалідністю, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, сімей з дітьми, малозабезпечених верств населення та соціально незахищених громадян Хмельницького району.
Протягом звітного періоду здійснювався моніторинг стану виплати заробітної плати та рівня середньої заробітної плати на підприємствах основного кола статистичного спостереження Хмельницького району.
Станом на 01.01.2020 року за моніторинговими даними заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах кола статистичного спостереження в Хмельницькому районі відсутня.
З метою реалізації заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, зростання рівня доходів працюючих щомісячно проводиться моніторинг показників заробітної плати в розрізі підприємств району, який свідчить про тенденцію зростання заробітної плати.
За розрахунковими даними рівень середньої заробітної плати на підприємствах Хмельницького району у грудні 2019 року становить 10372,5 грн., що на 1114,6 грн. більше порівняно із відповідним періодом минулого року (9257.9 грн.) та на 26,5 грн. більше ніж у листопаді 2019 року (10346,0 грн.).
Індекс реальної заробітної плати по Хмельницькому району у грудні 2019 року до листопада 2019 року становить 100,2% та до грудня 2018 року – 112,0%.
Рівень середньої заробітної плати у Хмельницькому районі у грудні 2019 року становить 95,6 % до середньо-обласного рівня (10844 грн) та 84,5 % до рівня по Україні (12264 грн). Найвищий рівень середньої заробітної плати на підприємствах галузі сільського, лісового господарства – 13435,0 грн., охорони здоров’я та надання соціальної допомоги – 10183,7 грн., державного управління і оборони – 9979,0 грн., найнижчий в галузі будівництва – 6253,6 грн.
Протягом 2019 року проведено 14 засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких розглядалось питання недопущення виникнення заборгованості на підприємствах, установах, організаціях району.
Щоквартально на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядаються питання недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.
Протягом звітного періоду проведено 14 виїзних засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення у сільські ради району на яких розглядалися питання підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, у фізичних осіб-підприємців району, на які запрошено та заслухано 115 керівників підприємств різних форм власності, що виплачували заробітну плату менше законодавчо встановленого рівня та мали заборгованість із сплати ЄСВ. Даним суб’єктам господарювання вручено інформаційні пам’ятки щодо неприпустимості та можливих правових наслідків використання робочої сили з порушенням трудового законодавства.
З керівниками підприємств, фізичними особами-підприємцями району проводиться роз’яснювальна робота щодо необхідності легального оформлення трудових відносин з найманими працівниками та відповідальності у разі порушення умов чинного трудового законодавства.
За результатами проведеної роботи зберігається тенденція до підвищення рівня заробітної плати. У 2019 році підвищено рівень середньої заробітної плати у 55 суб’єктів підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників.
Протягом звітного періоду районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення було проведено 80 обстежень з метою легалізації виплати заробітної плати у фізичних осіб-підприємців.
Протягом поточного року у Хмельницькому районі за даними ГУ ПФУ у Хмельницькій області створено 572 нових робочих місця, ліквідовано – 295.
Вживаються заходи щодо більшого охоплення колективно-договірним регулюванням працюючих. Станом на 01.01.2020 року на 292 підприємствах, установах, організаціях Хмельницького району укладено колективні договори. Колективними договорами охоплено 7318 працівників. Протягом 2019 року управлінням соціального захисту населення Хмельницької райдержадміністрації зареєстровано 16 колективних договорів (з них 1 колективний договір – вперше) та до 2 колективних договорів внесено зміни та доповнення.
Забезпечується здійснення контролю за додержанням законодавства у сфері соціального захисту працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими умовами праці та забезпечення контролю за проведенням атестації робочих місць. Протягом 2019 року проведено 40 експертиз стану умов праці на робочих місцях, складено та направлено 40 довідок-висновків на усунення виявлених порушень.
Станом на 01.01.2020 року в районі нараховується 546 багатодітних сімей, де виховується 1835 дітей. За 2019 рік видано 142 посвідчення батьків та 366 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
На обліку сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебуває 19 багатодітних сімей. Під соціальним супроводом перебуває 6 багатодітних сімей, в яких виховується 28 дітей. Соціальні послуги даним сім’ям надаються з метою забезпечення сприятливих умов для виховання дітей.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї» в районі налагоджено співпрацю між управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації, Хмельницьким РВП Хмельницького ВП ГУ НП в Хмельницькій області, районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та службою у справах дітей районної державної адміністрації. Постійно здійснюється щомісячний обмін інформацією щодо кількості випадків вчинення насильства в сім’ї. За даними органів внутрішніх справ на профілактичному обліку перебуває 130 осіб, з них 15 двійників. Загалом випадки насильства є психологічного характеру, вчинені з причин вживання алкоголю. Списки осіб, які вчинили насильство в сім’ї, щомісячно направляються в районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для надання даним особам інформаційних, психологічних, соціально-педагогічних, юридичних послуг, а в разі необхідності для забезпечення соціальним супроводом.
На обліку в Хмельницькому районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з приводу вчинення психологічного насильства в сім’ї перебуває 5 сімей, в яких виховується 17 дітей. Одну сім’ю забезпечено соціальним супроводом. З членами сімей здійснюється соціальна робота щодо подолання причин насильства та його психологічних наслідків, надаються рекомендації щодо попередження насильства в майбутньому, закріплення позитивних стандартів поведінки та сімейних цінностей, підвищення виховного потенціалу батьків.
В районі функціонує Координаційна рада з питань сім’ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання домашньому насильству і насильству за ознакою статі та протидії торгівлі людьми та робоча група з питань надання комплексної соціально – психологічної допомоги особам, які вчинили насильство або стали жертвами насильства в сім’ї, в 2019 році відбулося 4 спільних засідання ради, в ході яких зокрема розглядались питання щодо попередження домашнього насильства і насильства за ознакою статі.
Для забезпечення та реалізації права на отримання пільг управлінням здійснюється наповнення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
Станом на 01.01.2020 в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, на обліку перебуває 12155 осіб, що у порівнянні з 2018 роком – на 550 осіб менше; виплачено кошти на придбання твердого палива 170 особам на суму 280,9 тис. грн., на придбання скрапленого газу 102 особам на суму 16,6 тис. грн..
У 2019 році за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам 4470 особам пільгової категорії громадян надано пільг на житлово-комунальні послуги на суму 11 300,4 тис грн., зокрема, у жовтні-грудні 2019 року 54 особам надана пільга на житлово-комунальні послуги у грошовій готівковій формі на суму 62 тис грн. ; 3117 осіб скористалися пільгами у грошовій безготівковій формі на суму 5 345,6 тис грн., 1948 осіб користуються житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг.
Протягом 2019 року проведено 20 засідань комісії щодо включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за місцем проживання і внесено до реєстру 56 осіб.
В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації на обліку перебуває 933 особи з обмеженими фізичними можливостями для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. Дані індивідуальних програм занесені в Центральний банк даних з проблем інвалідності. Протягом 2019 року до Централізованого банку з проблем інвалідності внесено 264 особи на забезпечення засобами реабілітації, видано 791 направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами та технічними засобами реабілітації.
Протягом 2019 року забезпечено путівками на санаторно-курортне лікування 46 осіб, з них: 7 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 16 учасників бойових дій, 21 – особа з інвалідністю від загального захворювання, 1 – особа «член сім’ї загиблого», 1 – супроводжуюча особа.
Особи з інвалідністю, які звертаються до управління соціального захисту населення райдержадміністрації для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, –забезпечуються ними по мірі звернень в повному обсязі.
З початку 2019 року проведено 6 засідань комісії з питань встановлення статусу інваліда війни та члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та встановлено статус 6 особам.
На виконання програми «Соціальна підтримка осіб, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції, та членів їх сімей, які зареєстровані у Хмельницькому районі на 2018-2020 роки» протягом 2019 року матеріальна допомога надана 47 особам на суму 70500,00 гривень.
На виконання «Програми «Піклування» на 2016-2020 роки» згідно рішення сесії Хмельницької районної ради №19-31/2019-р від 28.02.2018 року надано матеріальну допомогу 33 жителям Хмельницького району на суму 23600,00 грн.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 року № 256 «Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення» надано матеріальну допомогу 14 особам на суму 10750,50 грн.
На виконання «Програми «Піклування» на 2016-2020 роки» для фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів у 2019 році з виділено 91,96 тис.грн.
Станом на 01.01.2020 р. в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації перебуває на обліку 193 особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Протягом 2019 року особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи проведено виплату компенсацій на суму 516,05 тис.грн. Виплата компенсації на продукти харчування 1-й та 2-й категорії проведена в сумі 392,24 тис.грн., на додаткові відпустки постраждалих громадян виплачено 57,56 тис.грн., щорічної допомоги на оздоровлення виплачено 21.40 тис.грн., на санаторно-курортне лікування громадянам 1 категорії виплачено 44,85 тис.грн.
Пільгами на медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи забезпечено на суму 36,9 тис.грн.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 854 від 23.11.2016 року «Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» для забезпечення путівками в 2019 році до 15 жовтня 2018 року в управління подано та зареєстровано 10 письмових заяв з медичними довідками для санаторно-курортного лікування постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи громадяни 1 категорії.
Для забезпечення путівками в 2019 році вказаної пільгової категорії громадян кошторисом затверджено кошти в сумі 43,8 тис.грн з державного бюджету. Оздоровлено 6 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії відповідно до їх вільного вибору в санаторно-курортних закладах України, а саме: в ТЗОВ «Перлина Поділля» с.Сатанів Городоцького району, ДП «Клінічний санаторій «Карпати» Мукачівського району, Закарпатської обл. та санаторій «Золота нива» смт. Сергіївка Одеської обл. на загальну суму 43,8 тис.грн. Використання складає 100% коштів.
Вживаються заходи для підвищення якості надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей, учнів із залученням усіх можливих джерел фінансування. У 2019 році за рахунок коштів районного бюджету на оздоровлення та відпочинок дітей використано 145,1 тис.грн. Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації відповідно до «Програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2022 року» в ТОВ дитячому оздоровчому закладі санаторного типу «Подільський Артек» Вінницької області оздоровлено 19 дітей, в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Чайка» 5 дітей; за кошти обласного бюджету оздоровлено 12 дітей: в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Еколенд» Кам’янець-Подільського району Хмельницької області 7 дітей, в дитячому оздоровчому таборі «Аїст» Кілійського району Одеської області 5 дітей. За кошти державного бюджету оздоровлено в ДП «УДЦ «Молода гвардія» 4 дітей, та в ДП «МДЦ «Артек» 11 дітей.
Протягом 2019 року в рамках єдиної технології прийому громадян за принципом «єдиного вікна» прийнято 3399 заяв для надання усіх видів державної соціальної допомоги та 3503 заяви для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Станом на 01.01.2020 року 3801 особа отримує державні соціальні допомоги. Загалом за 2019 рік виплачено допомог на загальну суму 73871,3тис.грн.
Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми» на обліку в управлінні перебуває 1852 осіб, проведено нарахування на суму 35068,1 тис.грн.
Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» на обліку в управлінні перебуває 170 сімей, проведено нарахування на суму 7287,2 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про надання тимчасової допомоги, батьки яких ухиляються від сплати аліментів» на обліку в управлінні перебуває 21 особа, проведено нарахування на суму 283,5 тис.грн.
Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» в управлінні на обліку перебуває і отримує допомогу 717 осіб. Загалом, за 2019 рік нараховано та виплачено допомоги на суму 15885,9 тис.грн.
Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» на обліку перебуває та отримує допомогу 242 особи, за 2019 рік нарахованно та виплачено допомоги на суму 4483,6 тис.грн.
Щомісячну грошову допомогу на догляд малозабезпеченій особі, яка проживає з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним» на обліку в управлінні перебуває 105 осіб, проведено нарахування на суму 2542,2 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» компенсацію отримує 170 осіб, за 2019 рік проведено виплату на загальну суму 428 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян» компенсаційні виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років отримує 123 особи, проведено нарахування на суму 56,8 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» за 2019 рік виплачено допомоги 2-ом прийомним сім’ям та 2-ом будинкам сімейного типу на загальну суму 818,1 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату» на обліку в управлінні перебуває 42 особи за 2019 рік виплачено допомоги на загальну суму 476,2 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям» допомогу на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях отримує 327 сімей за 2019 рік виплачено допомоги на загальну суму 6145,5 тис.грн.
У 2019 році управлінням відповідно до Указу Президента України про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» та Порядку виплати одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 р. № 268 проведено виплату одноразової винагороди одній особі на суму 19,2 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня» відшкодування вартості послуг за дитиною до трьох років "муніципальна няня” отримує компенсацію 6 осіб станом на 01.01.2020р виплачено коштів на загальну суму 28,1 тис.грн.
Заборгованості по виплаті різних видів державної соціальної допомоги немає.
Станом на 01.01.2020 року субсидій, для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, отримує 6602 сім’ї на суму 15331,3 тис.грн.; 323 сім’ям призначено субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива на суму 975,6 тис.грн.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» на обліку в управлінні перебуває 106 осіб.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» з початку 2019 року до управління звернулось 47 сімей. Станом на 01.01.2020 року зазначену адресну допомогу отримує 22 сім’ї. За 2019 рік виплачено коштів на загальну суму 368,1 тис.грн.
Протягом 2019 року комісію по розгляду питань, пов’язаних з призначенням населенню житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам проведено 23 засідання. Рішенням комісії призначено допомог та субсидій 2296 сім’ям та 282 сім’ям відмовлено в призначенні допомог та субсидій, 10 внутрішньо переміщеним особам призначено/поновлено соціальні виплати, 2 внутрішньо переміщеним особам відмовлено в поновленні або припинено соціальні виплати.
Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001р. №1091 (зі змінами) станом на 01.01.2020 року державними соціальними інспекторами здійснено 2938 обстежень сімей, проведених з метою підтвердження їх права на призначення різних видів державної допомоги та субсидій. Направлено запити до ДПІ по 4559 особах отримувачів допомог, з метою перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан; здійснено 120 перевірок щодо факту догляду за інвалідами І групи та особами, які досягли 80-річного віку.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації створені необхідні умови щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, графіки прийому громадян керівництвом та фахівцями управління доведені до кожної сільської, селищної ради.
Протягом 2019 року на особистому прийомі до керівника управління звернулося 36 осіб з усним зверненням та 2346 письмових звернень надійшло до управління.
Усі звернення, що надходять до управління розглядаються в термін, передбачений законодавством.
Для проведення консультативно-роз’яснювальної роботи для мешканців району за місцем проживання за 2019 рік здійснено 64 виїзди спеціалістами «мобільного офісу»; на шпальтах районної газети «Прибузька Зоря» розміщено 48 статей з роз’ясненням щодо змін в законодавстві з питань соціального захисту.
Про стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у 2019 році та про стан виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації протягом 2019 року та заходи щодо її покращення інформувала Вікторія Васечко – керівник апарату райдержадміністрації. Вона проінформувала, що у 2019 році адміністрацією продовжено проведення значної роботи з поліпшення стану розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян, вирішення порушених в них питань.
В апараті, управліннях та відділах (секторах) адміністрації, сільських, селищній радах забезпечується належний облік за проходженням заяв та звернень громадян, організовано особистий прийом громадян, ведеться робота по вирішенню піднятих у зверненнях питань, аналізу та усуненню причин, що породжують скарги.
Перевірка викладених у зверненнях фактів в багатьох випадках здійснюється за участю заявників.
Керівництвом адміністрації, начальниками управлінь, відділів (секторів) адміністрації, сільськими та селищним головами взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського союзу, Героїв України. Протягом 2019 року до адміністрації звернулось 145 громадян, які потребують соціального захисту та підтримки відповідно до Указу Президента України (п.1 Указу).
В районі використовуються різні форми і методи роботи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 (п.1, п.2, п.6 Указу):
- проводиться особистий прийом громадян керівництвом адміністрації, начальниками управлінь, відділів (секторів) адміністрації, сільськими та селищним головами;
- здійснюються прийоми громадян за місцем проживання;
- діють прямі телефонні лінії;
- функціонує телефон довіри;
- працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян;
- надається безоплатна первинна правова допомога;
- висвітлюються актуальні питання, які найчастіше піднімаються заявниками у зверненнях, на сторінках газети «Прибузька зоря» та на офіційному веб-сайті адміністрації.
Згідно графіків, затверджених головою адміністрації, проводиться особистий прийом громадян. З початку 2019 року до керівництва адміністрації під час особистих прийомів звернулося 133 громадянина. Усім громадянам надано обґрунтовані роз’яснення з піднятих у зверненнях питань.
Так, групами спеціалістів адміністрації, до складу яких включені працівники правоохоронних органів, Хмельницького відділу обслуговування громадян № 1 управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, Відділу у Хмельницькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, очолюваними керівництвом адміністрації, проводяться прийоми громадян за місцем проживання. Протягом 2019 року прийоми здійснено у 77 населених пунктах району, прийнято 135 громадян.
Жителі району мають можливість спілкуватись із керівництвом адміністрації у телефонному режимі. У 2019 році проведено 31 прямих телефонних ліній, на які звернулось 44 громадянина. Телефоном «довіри» скористалось 12 громадян (пп. 8 п.1 Указу).
На 116 зменшилась кількість письмових звернень громадян до адміністрації (281 письмове звернення проти 397 у 2018 році).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з питань сільського господарства (земельні питання) та соціального характеру (порядок призначення житлових субсидій), що становить 73% від загальної кількості звернень громадян.
На виконання п.3 Указу з метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, згідно розпорядження голови адміністрації від 27.04.2011 № 682/11-р (зі змінами) при адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного року комісією проведено 12 засідань, на яких приділено особливу увагу розгляду звернень громадян, що надійшли з вищих органів влади та колективних звернень. Створено умови для участі заявників у розгляді їх звернень та можливість для ознайомлення з матеріалами по відповідним зверненням. (п.1 Указу)
З метою забезпечення реалізації статей 57, 59 Конституції України в районі щоденно працює громадська приймальня, де спеціалістами адміністрації надається безкоштовна консультативно-правова допомога (розпорядження голови адміністрації від 21.10.2019 №214/2019-р «Про затвердження складу громадської приймальні райдержадміністрації та графіка прийому громадян»).
Згідно розпорядження голови адміністрації від 21.12.2018 № 665/2018-р у 2019 році проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у 15 виконкомах сільських, селищної рад, в 11 структурних підрозділах адміністрації. За результатами перевірок складені довідки, надано методичну та практичну допомоги (пп.1 п.5 Указу).
Відповідальною особою за роботу зі зверненнями громадян щомісяця та щоквартально проводиться аналіз розгляду звернень громадян з наступним інформуванням керівництва адміністрації.
На офіційному веб сайті адміністрації створено сторінку щодо роботи із зверненнями громадян, на якій щомісяця розміщуються узагальнені матеріали організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів керівництвом обласної та районної адміністрацій та інші матеріали про стан роботи із зверненнями громадян (пп.2 п.5 Указу).
Особливе значення в роботі із зверненнями громадян відводиться висвітленню, роз’ясненню найбільш проблемних та актуальних питань у газеті «Прибузька зоря», на сторінках якої постійно діють рубрики: «Влада», «З колегії райдержадміністрації», «З офіційних джерел», «Актуальне інтерв’ю», «Управління соціального захисту інформує» «Офіційно», «Адмінреформа», «Юридична консультація», «Новації» та інші (пп.5 п.5 Указу).
Організація роботи із виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації в апараті та структурних підрозділах адміністрації носить системний характер.
Протягом 2019 року проведено 12 засідань колегії районної державної адміністрації, на яких розглянуто 44 питання. Зокрема, підведено підсумки соціально-економічного та культурного розвитку району за 2018 рік та основні напрями роботи у 2019 році. Заслухано питання про бюджет району; про ефективність забезпечення громадського порядку, боротьби зі злочинністю; про реформу системи охорони здоров’я; про легалізацію зайнятості, оплату праці та забезпечення виплати мінімальної заробітної плати тощо. Також було поінформовано про здійснення виконавчим комітетом Гвардійської сільської ради окремих делегованих повноважень органів виконавчої влади. За підсумками розгляду головою адміністрації були прийняті відповідні рішення.
За період 2019 року загальним відділом апарату адміністрації зареєстровано 2244 вхідних документів, що на 427 документи менше, ніж у 2018 році (2671 документ) та 3334 вихідних документів, що на 111 документів менше, ніж у 2018 році (3445 документів).
Протягом 2019 року із контрольним терміном інформування надійшло 683 документи.
За звітний період 2019 року головою районної державної адміністрації було підписано 375 розпоряджень (у 2018 році - 746), у тому числі 325 із питань основної діяльності та 50 із кадрових питань, а також - 6 протокольних рішень та 15 протокольних доручень.
Загалом, стан виконавської дисципліни в районі відповідає сучасним вимогам ведення діловодства, однак мають місце випадки її порушення. До цього часу не вдається до кінця позбутися тенденції щодо подання матеріалів на підпис керівництву в останній день строку виконання, що є порушенням вимог Інструкції з діловодства в районній державній адміністрації.
Слід відмітити покращення співпраці із сільськими та селищною радами у напрямку забезпечення своєчасності подання інформації.
Так, всіма виконавчими комітетами сільських, селищних рад до 20 числа щопівроку надіслано інформацію про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади до райдержадміністрації.
Покращено стан інформування щодо виконання рішень комісії ТЕБ та НС за 2019 рік.
В листопаді 2019 року комісією Хмельницької обласної державної адміністрації у складі керівників структурних підрозділів її апарату було проведено оцінку ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голів обласної та районної державних адміністрацій у Хмельницькій райдержадміністрації.
Зокрема, комісією проаналізовано роботу з планування діяльності адміністрації, взаємодію з органами місцевого самоврядування, роботу колегіального органу адміністрації, стан виконавської дисципліни, ведення діловодства, роботу із зверненнями громадян та запитами на доступ до публічної інформації.
За результатами проведеної оцінки діяльність райдержадміністрації визначена як ефективна, за умови усунення виявлених недоліків та недопущення їх в майбутньому.
Варто відмітити роботу таких структурних підрозділів, як відділ агропромислового розвитку адміністрації, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва адміністрації, управління соціального захисту населення адміністрації, які протягом 2019 року завжди вчасно та у повному обсязі подавали необхідну інформацію.
Для посилення виконавської дисципліни керівникам структурних підрозділів адміністрації необхідно звернути увагу на організацію внутрішньої системи контролю. Потребує більшої уваги і відповідальності оформлення листів, якість їх підготовки та зміст.
Колегія пройшла у звичайному режимі по завершенню обговорень питань Олександр Володимирович подякував усім за роботу.
 

Голова районної ради Юрій Мельник взяв участь у розширеному засіданні колегії райдержадміністрації

Вернуться назад