DataLife Engine > Новини казначейської служби > Щодо дистанційного обслуговування клієнтів

Щодо дистанційного обслуговування клієнтів


1-07-2016, 09:42. Разместил: admin

  Також необхідно зазначити, що клієнти, які вже підключені до системи дистанційного обслуговування, здійснюють обмін з органами Казначейства України двома видами документів (платіжними дорученнями на перерахування коштів та виписками з рахунків клієнтів) та виявили бажання скористатися розширеними функціональними можливостями системи, мають укласти додатковий договір із зазначенням нового переліку документів для обміну (проект додаткового договору додається).Відповідно до п.1.3 Порядку казначейського обслуговування  державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 №1407 із змінами, та п.1.2 “Порядку  реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309,  з метою покращення казначейського обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів Державною казначейською службою України прийнято рішення щодо повномасштабного впровадження  у 2015 році Системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».

  Програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних.

  Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

  Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа.

  Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо.

  Для початку робіт з підключення клієнтів до Системи дистанційного обслуговування (СДО) необхідно здійснити наступні заходи:

1) заповнити в електронному вигляді анкети для підключення до СДО;

2) укласти договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство»;

  Шаблони анкети для підключення до СДО та проект типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному порталі (http://www.treasury.gov.ua/main/uk/index) Казначейства України в розділі «Електронні сервіси».

  У разі прийняття рішення про перехід на дистанційне обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» необхідно подати в  управління Державної казначейської служби України у  Хмельницькому районі Хмельницької області анкету для підключення до системи дистанційного обслуговування і розпочати роботу по цьому питанню.


Вернуться назад