Заслуховуючи перше питання порядку денного Максим Левицький, директор департаменту економічного розвитку та інфраструктури облдержадміністрації проінформував присутніх про стан реформування системи надання адміністративних послуг в області.
Зокрема, станом на 1 травня 2016 року через місцеві ЦНАПи надано 111,6 тис. адміністративних послуг, що на 8,3% більше ніж за аналогічний період минулого року. При цьому центрами райдержадміністрацій надано 62,6 тис. послуг, міст обласного значення – 49 тис. послуг.
З розрахунку на 1 тис. населення кількість наданих послуг місцевими ЦНАПами становить 86 одиниць.
Найбільшу частку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАПи, займають послуги з реєстрації бізнесу та речових прав на нерухоме майно, оформлення паспортних документів та реєстрації місця проживання, а також у сфері земельних відносин.
Роботу ЦНАПів забезпечують 132 адміністратори (торік – 113).
Надання адміністративних послуг через ЦНАП передбачає формат отримання послуг через адміністратора або безпосередньо суб’єктом надання адмінпослуг у приміщенні ЦНАПу.
З початку року забезпечено надання послуг громадянам та суб’єктам підприємництва: обласною державною адміністрацією (50 послуг), департаментами екології та природних ресурсів (448 послуг), економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації (12 послуг), управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції (1648 послуг), головними управліннями державної служби України з надзвичайних ситуацій (60 послуг), Держсанепідслужби (158 послуг), Національної поліції (124 послуги), Держгеокадастру (41480 послуг) в області, обласним управлінням лісового та мисливського господарства (101 послуга).
З 1 травня 2016 року завершено передачу райдержадміністраціям та міським (міст обласного значення) радам повноважень у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Децентралізація владних повноважень з надання адміністративних послуг забезпечила з початку 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів у сумі 9,5 млн.грн., у тому числі до районних бюджетів – 1,1 млн. грн., до бюджетів органів місцевого самоврядування – 8,4 млн.грн., з них до бюджетів міст обласного значення – 6,3 млн. гривень.
Другим питанням засідання обговорено стан підготовки підприємств агропромислового комплексу області до збирання зернових культур у 2016 році.
Програмою соціально-економічного розвитку області на 2016 рік господарствами усіх форм власності передбачається отримати валовий збір зернових в обсязі 2,72 млн. тонн. Департаментом агропромислового розвитку облдержадміністрації та управліннями агропромислового розвитку райдержадміністрацій розроблено структуру посівних площ сільськогосподарських культур, згідно з якою зернові культури займають 525 тис. га, або 47% від загальної посівної площі.
Враховуючи ринковий попит, основною зерновою культурою залишається озима пшениця, якої під урожай поточного року посіяно 234 тис. гектарів. Цей показник становить 45% у структурі зернових культур. У цілому всі площі озимої пшениці знаходяться у доброму та задовільному стані.
Водночас, майже половина валового збору зернових забезпечується ярими культурами, які займають 27% у структурі посівних площ, серед яких основними є ярий ячмінь і кукурудза. Ці культури посіяно на площах 75 та 156 тис. га, відповідно. Крім того, ранні ярі зернові культури посіяно на площі 98 тис. га, що становить 106% до прогнозу.
Збільшено прогнозовані площі посіву інших ярих культур, таких як соняшник – до 104 тис. га (+65 тис. га), цукровий буряк – до 36 тис. га (+ 9 тис. га).
Для забезпечення збирання врожаю ранніх зернових та зернобобових культур в області є понад 1640 зернозбиральних комбайнів, 1010 одиниць з них імпортного виробництва з високою продуктивністю.
Проводиться робота по ремонту та налагодженню наявної зернозбиральної техніки. З початку року в агроформуваннях області її було відремонтовано 1640 одиниць або 100% до загальної кількості діючої техніки.
Найважливіше питання щодо підготовки до жнив, яке потребує невідкладного вирішення, – фінансове забезпечення. Для проведення комплексу збиральних робіт у 2016 році потреба в коштах становить близько 1,0 млрд. грн., з них на паливно-мастильні матеріали – 450,0 млн. гривень. Основними джерелами покриття фінансової потреби мають бути власні кошти агроформувань та залучені кошти переробних підприємств у частині авансів.
Наразі продовжується ремонт зернозбиральної техніки, підготовка матеріально-технічної бази, накопичуються паливно-мастильні матеріали. В області придбано 17,1 тис. тонн дизельного пального та 2,4 тис. тонн бензину на загальну суму 330 тис.грн. при потребі, відповідно, 20,7 та 3,9 тис. тонн, тобто, забезпеченість дизпаливом становить 83% від потреби, автобензином – 62 відсотки.
За результатами засідання надано відповідні доручення та прийнято протокольні рішення обласної державної адміністрації.
|