DataLife Engine > Сесія 4 > РІШЕННЯ № 7-4/2016 від 13 січня 2016 року

РІШЕННЯ № 7-4/2016 від 13 січня 2016 року


19-01-2016, 15:27. Разместил: admin

 

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА РАЙОННА РАДА

VІІ скликання

Четверта позачергова сесія

РІШЕННЯ

 

 

від 13 січня 2016 року                                                                № 7-4/2016

м. Хмельницький

 

Про звернення депутатів Хмельницької

районної ради до Президента України,

Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України

щодо перегляду Закону України «Про Державний

бюджет України на 2016рік»

 

Керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши звернення депутата Хмельницької районної ради Головатого В.В., районна рада

 

ВИРІШИЛА: 

1. Звернутись до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо перегляду Закону України «Про Державний бюджет України на 2016рік» (звернення додається).

2. Текст звернення оприлюднити на веб-сайті Хмельницької районної ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань антикорупційної діяльності, правопорядку, регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та зв’язку з засобами масової інформації.

 

     Голова ради                                                Ю. Мельник

  

 

Додаток 

до рішення районної ради

від 13 січня 2016 р.

№ 7-4/2016

 

 

ЗВЕРНЕННЯ

до Президента України,

Прем`єр-міністра України, Голови Верховної ради України

 

     Ми, депутати Хмельницької районної ради, вимагаємо не допустити зниження рівня соціального захисту громадян та скорочення закладів бюджетної сфери, забезпечити фінансову самодостатність місцевих бюджетів, не порушувати права громадян України, надані їм Конституцією, і негайно переглянути Закон України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» та Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо узгодження норм Бюджетного кодексу зі змінами до галузевого та податкового законодавства)» з метою приведення їх у відповідність до норм чинного законодавства.

     Серед основних причин, чому прийнятий 24 грудня 2015 року о 4 ранку Закон України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», має бути докорінно переглянутий називаємо такі:

  1. Зміни до Податкового кодексу не можуть бути введені в дію з 1 січня 2016 року, оскільки згідно із чинним законодавством вони мали бути ухвалені за шість місяців до початку нового бюджетного року. Отже, доходи бюджету не можуть формуватися із урахуванням цих змін.
  2. Критична незбалансованість бюджету та невідповідність темпів економічного зростання доходам і видаткам Державного бюджету. Так, при закладеному зростанні ВВП на 2% , а рівні інфляції – на 12% передбачається збільшення дохідної частини на 16,7%.
  3. При прогнозованій урядом інфляції на рівні 12% перше зростання мінімальної заробітної плати заплановано у травні 2016 року на 5,2% і потім лише у грудні до 12,5%. Однак, у країні з грудня 2013 року до вересня 2015 року мінімальна заробітна плата залишалася незмінною. А от інфляція у 2014 році склала 24,9%, а в 2015 році досягла 46,6%. Тобто, сумарне зростання цін за два роки становить більше 80%. Проігнорувавши реальні показники уряд Яценюка підвищив мінімальну заробітну плату  українцям тільки у вересні 2015 року і лише на 13%. За фактом виникла ситуація, коли проблеми дефіциту Державного бюджету просто переклали на плечі найбідніших громадян.
  4. Прийнятим Законом фактично скасовується більшість пільг та допомог соціально незахищеним верствам населення, оскільки знову в Прикінцевих положеннях залишається норма про те, що здійснення соціальних виплат (пільги, індексація пенсій тощо) будуть здійснюватися у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів, виходячи з можливостей державного і місцевого бюджетів та бюджету Фонду соціального страхування.
  5. Зростання обсягів освітньої субвенції лише на 3% та скорочення медичної на 4% змушує місцеву владу закривати школи, дитячі садки, лікарні, ФАПи, що ставить під загрозу надання населенню доступних і якісних освітніх і медичних послуг. В листі Мінфіну, який він розіслав обласним державним адміністраціям, є пряма вказівка "оптимізовувати" заклади освіти і медицини шляхом скорочення шкіл, лікарень, а також їхніх працівників. А це - пряме порушення Конституції України.
  6. Субвенцію з державного бюджету місцевим на компенсацію пільгового проїзду скасовано. Ці видатки уряд і коаліція перекладають на плечі місцевих бюджетів за традицією забувши додати хоч якісь податки для їх фінансування.
  7. Не передбачено й субвенцію на компенсацію заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення на постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення.
  8. Знову проігноровано пропозицію щодо введення воєнного податку з олігархів. Українці вже два роки сплачують 1,5% військового збору. Його хочуть стягувати й надалі, декларуючи відсутність війни на Сході України та постійне «перемир’я». 

 

         Голова ради                                                 Ю. Мельник


Вернуться назад